Futurez  Kulkukoira

Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista

  • 842 Vastauksia
  • 239580 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Taavi.H

  • Ajotaitoinen ojanlevittäjä - laakereiden vaihtoa käden käänteessä
  • Administrator
  • Polestar
  • *
  • Viestejä: 10762
  • Lehdistön Avaruusbaariin jatkoille!
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #285 : 04.06.2014, 11:10:09 »
Eli kun TapioR on sisäpiirissä niin:

- Hän saa aloittaa ketjuja ilman mitään informaatioarvoa (eli vastoin foorumeiden perus periaatteita)
- Siitä ei saa mainita mitään

Huoh.

Minä poistin tuon sun viestisi, koska se ei sisältänyt yhtään mitään informaatioarvoa myöskään. Oletan, että TapioR kirjoittaa showroomiinsa juttua myöhemmin tänään, mikäli tuo jää tuollaiseksi pidemmäksi aikaa niin taatusti sen poistan.

TapioR on ihan yhtä sisäpiirissä kuin sinäkin. Ei enempää eikä vähempää. VT86 tuossa ylempänä kertoi oikean tavan toimia jos huomaat foorumin sääntöjä rikotun.
V60 D6 PHEV -14
V70 D5 AWD -05, S60 2.4T -01, Amazon -66
Exät: 240 B230F, 740 B200K, 850 TDI -96, S70 TDI -99
"Ei toi nyt niin paha ole. Se vaatii vaan verta, hikeä sekä paljon motonetin ja bilteman tarvikkeita"
Volvojen loppusijoitusta jo vuodesta 2002

Poissa Taavi.H

  • Ajotaitoinen ojanlevittäjä - laakereiden vaihtoa käden käänteessä
  • Administrator
  • Polestar
  • *
  • Viestejä: 10762
  • Lehdistön Avaruusbaariin jatkoille!
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #286 : 04.06.2014, 12:00:47 »
Selvennetäänpä hieman näitä moderoinnin periaatteita jottei asiat jää epäselviksi.

Yleensä jos sääntöjen rikkominen on vähäinen tai siitä ei aiheudu huomattavaa haittaa muille käyttäjille, valvojat eivät puutu kovin aggressiivisesti asiaan, pikemminkin huomautuksen keinoin. Tyypillinen tilanne on puutteellinen ilmoitus Kierrätyskeskuksessa, jolloin ilmoitusta ei poisteta vaan siitä huomautetaan. Noin kahden vuorokauden kuluessa ilmoitus poistetaan jos sitä ei ole korjattu.

Sen sijaan täysin turhat tai riidanhaastamistarkoituksessa kirjoitetut viestit poistetaan yleensä välittömästi.
V60 D6 PHEV -14
V70 D5 AWD -05, S60 2.4T -01, Amazon -66
Exät: 240 B230F, 740 B200K, 850 TDI -96, S70 TDI -99
"Ei toi nyt niin paha ole. Se vaatii vaan verta, hikeä sekä paljon motonetin ja bilteman tarvikkeita"
Volvojen loppusijoitusta jo vuodesta 2002

Poissa TapioR

  • Aamun virkuhko
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1945
  • S60 T6 AWD -11
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #287 : 04.06.2014, 13:24:51 »
Eli kun TapioR on sisäpiirissä niin:

- Hän saa aloittaa ketjuja ilman mitään informaatioarvoa (eli vastoin foorumeiden perus periaatteita)
- Siitä ei saa mainita mitään

Kuvia tulee heti kun saan ne puhtaasta autosta. En tahallani tuota tehnyt, sisäpiiriläinen vaikka olenkin, enkä käsittänyt rikkovani sääntöjä.
Kyllä minä osaan tehdä sen topikin uudelleen kun minulla on kuvat valmiina liitettäviksi.
Olen pahoillani.
460 1.7 SE -92 ->S40 1.8 -96 ->S40 2.0T -03  ->S60 2.4 T5 -07 ->S60 3.0 T6 A AWD Summum -11 , Honda Goldwing 1500 -90 Kemi

Poissa 8-pätkä

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2281
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #288 : 22.06.2014, 21:18:31 »
Mikähän tuossa kierrätyskeskuksen toiminnassa mättää.
Omasta mielestäni mulla oli ihan asiallinen ja hyvillä kuvilla varustettu myynti-ilmoitus vanteista. Kahden eri moderaattorin toimesta sinne kuitenkin piti käydä narisemassa tavaran laadusta ja todellakin ilman minkään valtakunnan aikeita kaupanteosta. Toinen näköjään oli tosin viestinsä jo poistanutkin.

Ilmoituksessa on puhelinnumero siksi, että jos kaupattava tavara kiinnostaa niin siihen soitetaan tai hoidetaan homma yv:llä. Ei tosiaan anna kauhean fiksua kuvaa käyttäjästä kun aletaan itse ilmoituksessa narisemaan että tavara nyt ei oikein miellytä. Ilmoituksessa on kuvat tavaroista ja hinta, jos ei miellytä tai edellytyksiä asialliseen kaupankäyntiin ei muuten ole niin ei kai sitä viestiä tarvitse kirjoittaa ollenkaan? ::)

Asiasta kolmanteen, munakuski-topicin poistamista kannatan suuresti. Onhan se nyt sisällöltään ihan hirveetä paskaa ja silti se pitää joka kerta avata ja aina kasvaa jortikka otsaan kun katsoo sitä meininkiä...
« Viimeksi muokattu: 22.06.2014, 21:23:32 kirjoittanut 8-pätkä »
V60 D3 Inscription -20
142 -72 (?? + ??) Showroom
Suzuki Bandit N1200 -96

Poissa Kaziganth

  • Biokaasumies / Karaokemestari
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4106
  • Hämeen hitain
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #289 : 23.06.2014, 08:44:27 »
Ite meinasin kans kysyä kun se yhden vanteen ulkoreuna näyttää kuvassa hieman taipuneelta. Jos siis kyse on samoista vanteista mitä luulen ;D
No kun halvalla sai.

Poissa j_tapio

  • Aluevastaava Oulunseutu
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2309
  • www.vrcf.fi
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #290 : 24.06.2014, 20:42:34 »
Mikähän tuossa kierrätyskeskuksen toiminnassa mättää.
Omasta mielestäni mulla oli ihan asiallinen ja hyvillä kuvilla varustettu myynti-ilmoitus vanteista. Kahden eri moderaattorin toimesta sinne kuitenkin piti käydä narisemassa tavaran laadusta ja todellakin ilman minkään valtakunnan aikeita kaupanteosta. Toinen näköjään oli tosin viestinsä jo poistanutkin.

Ilmoituksessa on puhelinnumero siksi, että jos kaupattava tavara kiinnostaa niin siihen soitetaan tai hoidetaan homma yv:llä. Ei tosiaan anna kauhean fiksua kuvaa käyttäjästä kun aletaan itse ilmoituksessa narisemaan että tavara nyt ei oikein miellytä. Ilmoituksessa on kuvat tavaroista ja hinta, jos ei miellytä tai edellytyksiä asialliseen kaupankäyntiin ei muuten ole niin ei kai sitä viestiä tarvitse kirjoittaa ollenkaan? ::)

Asiasta kolmanteen, munakuski-topicin poistamista kannatan suuresti. Onhan se nyt sisällöltään ihan hirveetä paskaa ja silti se pitää joka kerta avata ja aina kasvaa jortikka otsaan kun katsoo sitä meininkiä...

 :hello: Tunnistin tästä itseni ja anteeksi jos kunnosta kysely otti luonnolle. Mä aloin tahollani heti tarvittaviin toimenpiteisiin ku hokasin vanteet kaupan ja ilmoitin nykyvanteita havittelevalle et nyt ne joutais myydä, toinen setti ois kiikarissa.

Jos sä niiden vanteiden kunnosta tiedät muuta kuin mitä kuvista näkee ni asiallista kaj se ois kertoa..? En mä arvannu ettei sitä kestä julkisesti kysyä. Tarkotus ei ollu ...tuilla va tulla 3vko päästä ohi kulkeissa kattomaa/tekee kauppaa.

Poissa Mustalaatikko

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6017
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #291 : 24.06.2014, 23:18:27 »
Ihme tuo munakuskitopicin vastustaminen. Ei päivi räsänenkään tule sanomaan kalsarikännäystopiciin että sitä ärsyttää tää meno.
v70 D5 -03 AT (käyttis), Toyota Hiace D4D 65kw -06, V70 2.5 10v -98, 855 2.5 10v -94 (ex), Renault Clio RN1.2 -95 (ex)

Poissa Sami K.

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 723
    • VNT ahtimet kiertoon, ei roskiin.
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #292 : 24.06.2014, 23:28:13 »
Ihme tuo munakuskitopicin vastustaminen. Ei päivi räsänenkään tule sanomaan kalsarikännäystopiciin että sitä ärsyttää tää meno.

Minä ihmettelen samaa. Ei kai sitä ole pakko katsoa. Hienoja vidiootteja siellä näkyy.
Lauseet alkavat aina isolla kirjaimella.. 1% Support
Valmet 805 lempinimi on pedo.
mikan Fanclub #1   Viivakoodien lukua läppärillä.

Poissa Merlin

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1407
  • Pessimisti ei pety ja positiivisuus on perseestä.
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #293 : 13.08.2014, 23:46:29 »
Mikähän mahtaa olla syynä, että minun viestejäni on poistettu ilman syytä? Muutamaan eri aiheeseen olen kysynyt täysin asiallisen kysymyksen, mutta ne on poistettu ilman, että olen saanut niihin vastausta.

Poissa pomo

  • Group A
  • ********
  • Viestejä: 8227
  • KOFF ROCK!!
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #294 : 14.08.2014, 00:01:48 »
Mikähän mahtaa olla syynä, että minun viestejäni on poistettu ilman syytä? Muutamaan eri aiheeseen olen kysynyt täysin asiallisen kysymyksen, mutta ne on poistettu ilman, että olen saanut niihin vastausta.
Mä poistin yhen kommentoinnin sulta tänään projekti osiosta. Pelkät "seurantaan" kommentit poistetaan armottomasti.
Jotakin asia sisältöö pitää löytyä. Myös mielellään showroomissa vaikka vapaampaa onkin.

Poissa Taavi.H

  • Ajotaitoinen ojanlevittäjä - laakereiden vaihtoa käden käänteessä
  • Administrator
  • Polestar
  • *
  • Viestejä: 10762
  • Lehdistön Avaruusbaariin jatkoille!
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #295 : 14.08.2014, 00:35:36 »
Mikähän mahtaa olla syynä, että minun viestejäni on poistettu ilman syytä? Muutamaan eri aiheeseen olen kysynyt täysin asiallisen kysymyksen, mutta ne on poistettu ilman, että olen saanut niihin vastausta.

Viimeisen kuukauden ajalta sinulta löytyy poistettuja viestejä tasan kaksi kappaletta. Toinen on tuo pomon mainitsema "seurantaan" -viesti ja toinen taas toisen henkilön projektipäiväkirjaan kirjoitettu sinänsä asiallinen kysymys. Tuossa jälkimmäisessä kyse lienee projektipäiväkirjan yleisestä siivoamisesta, samassa yhteydessä kun on poistettu nippu muitakin viestejä samasta päiväkirjasta.

Sen vanhempia en nyt yhtäkkiä jaksanut katsella, pyydänkin hieman lisävalaisua siihen, että mitä viestejä tarkoitat?
V60 D6 PHEV -14
V70 D5 AWD -05, S60 2.4T -01, Amazon -66
Exät: 240 B230F, 740 B200K, 850 TDI -96, S70 TDI -99
"Ei toi nyt niin paha ole. Se vaatii vaan verta, hikeä sekä paljon motonetin ja bilteman tarvikkeita"
Volvojen loppusijoitusta jo vuodesta 2002

Poissa Merlin

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1407
  • Pessimisti ei pety ja positiivisuus on perseestä.
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #296 : 14.08.2014, 10:10:37 »
Mä poistin yhen kommentoinnin sulta tänään projekti osiosta. Pelkät "seurantaan" kommentit poistetaan armottomasti.
Jotakin asia sisältöö pitää löytyä. Myös mielellään showroomissa vaikka vapaampaa onkin.

Ahaa, tästä en tiennytkään.

Viimeisen kuukauden ajalta sinulta löytyy poistettuja viestejä tasan kaksi kappaletta. Toinen on tuo pomon mainitsema "seurantaan" -viesti ja toinen taas toisen henkilön projektipäiväkirjaan kirjoitettu sinänsä asiallinen kysymys. Tuossa jälkimmäisessä kyse lienee projektipäiväkirjan yleisestä siivoamisesta, samassa yhteydessä kun on poistettu nippu muitakin viestejä samasta päiväkirjasta.

Sen vanhempia en nyt yhtäkkiä jaksanut katsella, pyydänkin hieman lisävalaisua siihen, että mitä viestejä tarkoitat?
Juuri tuota viestiä tarkoitin. Oli myös jostain topikista poistettu viestejä aiemmin, mutta en nyt tähän hätään muista, että missä.

Poissa Taavi.H

  • Ajotaitoinen ojanlevittäjä - laakereiden vaihtoa käden käänteessä
  • Administrator
  • Polestar
  • *
  • Viestejä: 10762
  • Lehdistön Avaruusbaariin jatkoille!
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #297 : 14.08.2014, 10:53:51 »
Juuri tuota viestiä tarkoitin. Oli myös jostain topikista poistettu viestejä aiemmin, mutta en nyt tähän hätään muista, että missä.

Noita projektipäiväkirjoista poistamisia ei kannata ottaa henkilökohtaisesti. :) Moderaattorit joskus oma-aloitteisesti ja myös päiväkirjan pitäjän pyynnöstä siivoavat rankallakin kädellä noita. Eli ei siinä ole välttämättä kyse mistään sen ihmeellisemmästä. Tarkoitus on vaan pitää projektit tiiviinä ja vähän helpommin luettavina.

Niin ja tuossa mainitussa tapauksessa oli kyse vielä yhden moderaattorin projektipäiväkirjasta. :D
V60 D6 PHEV -14
V70 D5 AWD -05, S60 2.4T -01, Amazon -66
Exät: 240 B230F, 740 B200K, 850 TDI -96, S70 TDI -99
"Ei toi nyt niin paha ole. Se vaatii vaan verta, hikeä sekä paljon motonetin ja bilteman tarvikkeita"
Volvojen loppusijoitusta jo vuodesta 2002

Poissa Merlin

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1407
  • Pessimisti ei pety ja positiivisuus on perseestä.
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #298 : 14.08.2014, 11:06:42 »
Noita projektipäiväkirjoista poistamisia ei kannata ottaa henkilökohtaisesti. :) Moderaattorit joskus oma-aloitteisesti ja myös päiväkirjan pitäjän pyynnöstä siivoavat rankallakin kädellä noita. Eli ei siinä ole välttämättä kyse mistään sen ihmeellisemmästä. Tarkoitus on vaan pitää projektit tiiviinä ja vähän helpommin luettavina.

Niin ja tuossa mainitussa tapauksessa oli kyse vielä yhden moderaattorin projektipäiväkirjasta. :D
Tämä selvä.

Slerbahuuli

  • Vieras
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #299 : 14.08.2014, 11:27:09 »
Mielestäni kuitenkin showroomissa paskanlänkytys saisi olla sallittua, mikäli topickin vetäjä on tätä mieltä...

 

Autodiagnoosi  Carcom Oy