Noiden lisäksi on vielä fuel rail pressure, nominal joka on aina 325000hPa. Tuo fuel rail pressure on aika lähellä sitä arvoa, heittelee n. 310000-340000hPa. Sitten tuo fuel pressure vaihtelee n.5-7kPa välillä(kätevästi eri mittayksikkö). Eniten ihmetyttää tuo fuel rail pressure (rel) joka heittelee tyhjäkäynnillä 2-8kPa välillä. Miltä arvot kuullostaa? Kierrättämällä heilunnat tasoittuu.
Allekirjoituksen auto, koneena D5244T4. Oireena puutumista/tehottomuutta alakierroksilla <1500rpm ja pientä nykimistä tai ehkä enemmänkin vedon vaihtelua tuolla alueella. Lisäksi perus tyhjäkäynti oireet lämpimällä koneella. Imuilman lämpöanturi näyttäisi ainakin antavan väärää tietoa, on jatkuvasti 81C joka varmastikin vaikuttaa asiaan.
Ihmettelen myös kaasupolkimen asentoa, prosentit lukijalla 8-70% eli kaasu ylhäällä 8 ja pohjassa 70, ei koskaan mene 0 tai 100 edes lähelle.