Minulla aikoinaan nopeusmittari oli sellainen, että välillä toimi ja välillä ei. Kauan tuli ajeltua ontuvalla nopeusmittarilla ja kilometrejä jäi kertymättä, paljon. Se oli silloin auton aktiivipalvelus-aikaa. Sitten viimein korjautin mittarin kuntoon, ja noin vuosi korjauksen jälkeen, kilometrit lopettivat kertymisen. No vikahan on ilmeisesti se matkamittarin ratas, saa nähdä koska sitä jaksaa asiaan perehtyä. Kun muutenkin kilometrilukema minulla on todellisia kilometrejä jäljessä, enemmän kuin puolet. Todellisia kilometrejä nykyisellä harraste 740 on nykyään yli 800.000km. Minulla se matto siitä kaasupolkimen vierestä ei ole puhki, mutta kulunut. Sama koskee ohjauspyörää, kyllä siinä näkyy eletty elämä, oikeastaan aika samassa kunnossa kun kuvien Volvossa. Kytkimen ja jarrun kumeja olen välillä vaihtanut, halpoja kun ovat ja mukavampi käyttää poljinta kun tietää ettei jalka luista. Nyt varsinkin harrastekäytössä kilometrilukemalla ei ole mitään väliä. Ajoa tulee sen verran vähän, että huoltoväli on yksi vuosi. Tärkeintä, että itse tietää edes sadan-tuhannen tarkkuudella tuon kokonaisajomäärän.