Samppasport  Futurez

740 OM606

  • 1213 Vastauksia
  • 523377 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa harza

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 28
  • www.vrcf.fi
Vs: 740 3.0 24v diesel 557hp/838nm
« Vastaus #615 : 17.04.2015, 19:01:19 »
eiku karpiolaan yhteys, rupee kestämään vetarit.. eikä tämäkin kiulu kannattais rakentaa kerralla sellaisilla osilla että kestää varmasti eikä tarvitse arpoa kestävyyttä sepittää hajonneita osia? olen kai liian vanha kun tällaisia ajatuksia päähän tulee..  :buck2: ei se ainakaan halvemmaksi tule kokeilla mikä kestää ja ostaa kokoajan pykälää parempaa palikkaa entisten hajottua..

Poissa -hh-

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 640
Vs: 740 3.0 24v diesel 557hp/838nm
« Vastaus #616 : 17.04.2015, 21:54:41 »
eiku karpiolaan yhteys, rupee kestämään vetarit.. eikä tämäkin kiulu kannattais rakentaa kerralla sellaisilla osilla että kestää varmasti eikä tarvitse arpoa kestävyyttä sepittää hajonneita osia? olen kai liian vanha kun tällaisia ajatuksia päähän tulee..  :buck2: ei se ainakaan halvemmaksi tule kokeilla mikä kestää ja ostaa kokoajan pykälää parempaa palikkaa entisten hajottua..

Ei vaan aina tahdo uskoa ennenku kokeilee..
Mitäpä tuonne mitään karpiolaa laittaa ku vakiotki kestää. Päivitetään sitte ku jotain hajoaa.
Kuvat:  http://hh4.kuvat.fi/

V70 mk3 2,4d, 740 diesel om606, Amazon diesel om604

Poissa Hegeh

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1875
  • -Team Karvavako Racing- porukan pornmestari
    • Team Karvavako Racing
Vs: 740 3.0 24v diesel 557hp/838nm
« Vastaus #617 : 17.04.2015, 22:36:02 »
Jonku verran mutinoita ollu myös Karpiolan vetareista, ettei ole aina kirkossa kuulutettua tuo parempi kesto. En sitten tiedä :/
Volvo 740 T5 käyttis
Volvo 940 B230FT neljäs evoluutio
"Kaikki tuntee apinan, vaan apina ei tunne ketään"

Poissa anone

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 704
  • savua!
Vs: 740 3.0 24v diesel 557hp/838nm
« Vastaus #618 : 18.04.2015, 00:41:30 »
Jonku verran mutinoita ollu myös Karpiolan vetareista, ettei ole aina kirkossa kuulutettua tuo parempi kesto. En sitten tiedä :/

Kalliiksihan noita on kai kestoonsa nähden haukuttu lähinnä...

Eikös Bamsella nuo ole toimineet vielä aika hyvin? Ei sen vehkeissä oo kyllä tainnu ihan tällasia vääntöjä olla, ainakaan vielä, kuin tässä.
« Viimeksi muokattu: 18.04.2015, 00:45:39 kirjoittanut anone »
945 -93 D5252T + MB 722.6, 965 -95 B6304S, 965 -96 B6254S + M90
Vain kiva kaveri korjaa ehjää.

Poissa boost

  • Yhteistyökumppani
  • Grand Luxe Touring
  • *
  • Viestejä: 1054
  • Lensu Power Shop
Vs: 740 3.0 24v diesel 557hp/838nm
« Vastaus #619 : 18.04.2015, 07:44:09 »
Volvon vetari alkaa vääntymään 1.8s 60 jalkasilla.  Noita kun ajat esim. 4kpl niin pitäisi kiertymää olla havaittavissa.
1/4 mile 257km/h(ZF  gs6-53dz)
Nopeampi kuin Timo.
Lensupowershop.fi

Poissa -hh-

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 640
Vs: 740 3.0 24v diesel 557hp/838nm
« Vastaus #620 : 18.04.2015, 10:05:45 »
Volvon vetari alkaa vääntymään 1.8s 60 jalkasilla.  Noita kun ajat esim. 4kpl niin pitäisi kiertymää olla havaittavissa.

Sittenhän tässä ei oo mitään hätää. Taitaa tällä olla kuitenkin nuo 60 jalkaset +2.0s.  :)
Kaippa tähän pitää sitte se gm perä rakentaa jos alkaa paikat porsimaan...
Kuvat:  http://hh4.kuvat.fi/

V70 mk3 2,4d, 740 diesel om606, Amazon diesel om604

Poissa 144

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 154
  • www.vrcf.fi
Vs: 740 3.0 24v diesel 557hp/838nm
« Vastaus #621 : 19.04.2015, 16:45:29 »
Mulla oli vajaan spoorin kiertymä molemmissa vetareissa neljän lähdön jäljiltä ja silloin ei ollut ku 1.86 60' preppaamattomalla lentokentällä. Ja ei kai noi Karpiolan vetarit huonoja oo, se on vaan fakta ettei rihlat riitä suuremmille momenteille. 31-35 rihlanen akseli sit riittää jo merkittävästi pidemmälle. Hitto kun ei oo kuvaa enää tallella missä oli vierekkäin volvon orkkis vetari ja nykyään käytössä oleva 40 rihlanen. Se volvon akseli näyttää aika naurettavalta. Ja itte on ollu vielä kaukana tavote 1,3 60' ajoista...

Poissa -hh-

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 640
Vs: 740 3.0 24v diesel 557hp/838nm
« Vastaus #622 : 19.04.2015, 19:25:29 »
Taitaa nuo teidän vehkeet lähtä viivasta pikkusen erimalliin ku tää. Tarttis paukku saada...  ;D
Tarkoitus ois laittaa nyt 10,5 renkaat että eiköhän se sutiminen lopu ja kesän aikana varmaan tulee selvyys siihen että mikä ei kestä ja tarvii päivittää... Mutta niinkuin jo aiemminkin on tainnut olla puhetta, että jos meinaa tekemään ruveta niin laittaa jonku muun akselin niin saa samalla ne paksummat vetaritkin.
Kuvat:  http://hh4.kuvat.fi/

V70 mk3 2,4d, 740 diesel om606, Amazon diesel om604

Poissa Orlov

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1715
  • www.vrcf.fi
Vs: 740 3.0 24v diesel 557hp/838nm
« Vastaus #623 : 19.04.2015, 20:26:59 »
Tässä on jonzan 33rihlanen, on siinä hiukan eroa :) (kuva otettu showroomin ketjusta)


Poissa Mata76

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 294
  • www.vrcf.fi
Vs: 740 3.0 24v diesel 557hp/838nm
« Vastaus #624 : 19.04.2015, 22:13:56 »
Jätkäkö se on suditellut kylänpinnassa kaikki risteykset mustiksi :D

Poissa -hh-

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 640
Vs: 740 3.0 24v diesel 557hp/838nm
« Vastaus #625 : 19.04.2015, 22:19:02 »
Jätkäkö se on suditellut kylänpinnassa kaikki risteykset mustiksi :D


Joo en. Jos kumia tarttee polttaa niin jossain muualla ku keskellä kylää...
Kuvat:  http://hh4.kuvat.fi/

V70 mk3 2,4d, 740 diesel om606, Amazon diesel om604

Poissa Mata76

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 294
  • www.vrcf.fi
Vs: 740 3.0 24v diesel 557hp/838nm
« Vastaus #626 : 19.04.2015, 23:55:46 »
Näin mä arvelinki,pisti vaan mieleen että melkoisesti tuolla on piirua vedetty joka paikkaa.Tulee varmasti sanomista :/

Poissa -hh-

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 640
Vs: 740 3.0 24v diesel 557hp/838nm
« Vastaus #627 : 22.04.2015, 22:38:17 »



Otettiin penkissä muutama veto. Ajellessa oon katellu että ahtoviisari on kaasu pohjassa n.2bar ja tarkoitus oli penkissä nostaa paine 2,5bar. Penkissä tuli seurattua mittareita tarkemmin ja huomasin ahtojen piikkaavan 2,4bar ja laskevan sitte 2,2bar. Näillä säädöillä tehojakin näkyy jo olevan tarpeeksi joten ei tarvinnu alkaa mitään sääteleen. Näillä säädöillä siis ajettu viime kesästä lähtien...

http://youtu.be/el8ftFZm38s
Kuvat:  http://hh4.kuvat.fi/

V70 mk3 2,4d, 740 diesel om606, Amazon diesel om604

AUH

  • Vieras
Vs: 740 3.0 24v diesel 557hp/838nm
« Vastaus #628 : 24.04.2015, 10:36:04 »
Komiat lukemat komiasta autosta!  S*

Niko_S

  • Vieras
Vs: 740 3.0 24v diesel 557hp/838nm
« Vastaus #629 : 24.04.2015, 22:00:52 »
Edelleen tässä on jotain sellaista tunnepuolen juttua, jota ei pysty kunnolla kirjalliseen tai sanalliseen muotoon laittamaan...

Nimittäin kun Mersun kuningasmoottori istutetaan seiskan koppaan.  S*

Itsellä kun on sydäntä lähellä ensin Volvo ja sen jälkeen Mercedes-Benz, niin "yhteistyöstä" ei voi tulla muuta kuin parhautta!  :)

Kiitos ja anteeksi.  :o


 

Samppasport  Futurez