Carcom Oy  Ateho

740 OM606

  • 1213 Vastauksia
  • 523380 Lukukerrat

0 jäsentä ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Kalamies

  • Dynomies
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2248
Vs: 740 3.0 24v diesel 557hp/838nm
« Vastaus #540 : 25.09.2014, 22:05:23 »
Laku  S*

Näpräile alkuperäiset peilit paikoilleen talvella?

Poissa räkänokka

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 544
  • Mäntsälän moottori tärväämö - MMT #1
Vs: 740 3.0 24v diesel 557hp/838nm
« Vastaus #541 : 02.10.2014, 13:12:54 »
Montakos kymmentä kilometriä tuli mittariin ?  ;D
P.s miten ton fiestan madallus on toteutettu ?  :P
Suunnittelun yksinkertaisuus korostaa rakennelman luovuutta.
"Teoriassa se mutteri kyllä pyörii, mut käytännössä se on ruosteessa"

Poissa -hh-

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 640
Vs: 740 3.0 24v diesel 557hp/838nm
« Vastaus #542 : 02.10.2014, 16:18:04 »
Montakos kymmentä kilometriä tuli mittariin ?  ;D
P.s miten ton fiestan madallus on toteutettu ?  :P


Kyllä niitä usiampi sata kuitenki tuli...  :3/4 jättää sen:
Rälläkällähän se....
Kuvat:  http://hh4.kuvat.fi/

V70 mk3 2,4d, 740 diesel om606, Amazon diesel om604

Poissa -hh-

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 640
Vs: 740 3.0 24v diesel 557hp/838nm
« Vastaus #543 : 15.10.2014, 22:05:32 »
Taka-akselin tuentaan pientä remonttia...




Huomasin että akseli oli siirtyny toiseen laitaan niin paljon että "kynkän" jousilautanen otti kiinni jarrusatulaan, eli useamman sentin...

Toinen alumiinisista tukivarsista vääntynyt ja akselin ja "kynkkien" välissä olevat kumit pois paikaltaan... Näitten kumien tilalle ajattelin sorvailla palikat nylonista ja samalla jos vahvistais ton apurungon johon tukivarret tulee kiinni. 




Kuvat:  http://hh4.kuvat.fi/

V70 mk3 2,4d, 740 diesel om606, Amazon diesel om604

Poissa -hh-

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 640
Vs: 740 3.0 24v diesel 557hp/838nm
« Vastaus #544 : 19.10.2014, 11:51:35 »
Jottai vahvistuksia mukamaste....  :P



Kuvat:  http://hh4.kuvat.fi/

V70 mk3 2,4d, 740 diesel om606, Amazon diesel om604

Poissa j_tapio

  • Aluevastaava Oulunseutu
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2309
  • www.vrcf.fi
Vs: 740 3.0 24v diesel 557hp/838nm
« Vastaus #545 : 19.10.2014, 12:27:57 »
(Kuva poistettu lainauksesta.)

Tuon linkkien kehikon ois voinu jättää kokonaan vekee. Vähemmän puslia, vähemmän eitoivottua liikettä.
Hienoa jälkeä anyway  O0




Poissa -hh-

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 640
Vs: 740 3.0 24v diesel 557hp/838nm
« Vastaus #546 : 19.10.2014, 12:38:13 »
Hmm... tuohan ois yksinkertainen ja varmasti hyvä. ??? Täytyypä vielä miettiä uudestaan....
Kuvat:  http://hh4.kuvat.fi/

V70 mk3 2,4d, 740 diesel om606, Amazon diesel om604

Poissa PaavoB

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 86
Vs: 740 3.0 24v diesel 557hp/838nm
« Vastaus #547 : 19.10.2014, 16:06:55 »
Tossa on kieltämättä toteutettu aivan käsittämättömän hienosti ja yksinkertaisesti erittäin monimutkainen ja hämmentävä tekele...  :2funny:
Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta.

"Se voi olla taikka sitten ei."

Poissa -hh-

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 640
Vs: 740 3.0 24v diesel 557hp/838nm
« Vastaus #548 : 27.10.2014, 21:32:18 »
Kumien tilalle sorvailin pannat nylonista ja akseliputkiin hitsasin 16mm tapit jotka pitää palikat paikallaan...



Kuvat:  http://hh4.kuvat.fi/

V70 mk3 2,4d, 740 diesel om606, Amazon diesel om604

Poissa TVS

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4870
  • Kontinuerlich jetronic
Vs: 740 3.0 24v diesel 557hp/838nm
« Vastaus #549 : 27.10.2014, 23:31:23 »
Jos nuo tapit on hitsattu kiinni akseliputkeen, olethan lyhentänyt tapin siten ettei se tule tuosta puslasta läpi?
LH 2.4 säätöä Tre-orivesi-mänttä-seudulla. YV jos tarvitset säätöapua.

Poissa -hh-

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 640
Vs: 740 3.0 24v diesel 557hp/838nm
« Vastaus #550 : 28.10.2014, 06:32:10 »
Jos nuo tapit on hitsattu kiinni akseliputkeen, olethan lyhentänyt tapin siten ettei se tule tuosta puslasta läpi?

Tulee puslasta läpi ja myös siitä pellistä joka tuon puslan ympärille tulee...??  ???
Kuvat:  http://hh4.kuvat.fi/

V70 mk3 2,4d, 740 diesel om606, Amazon diesel om604

Poissa Juke-Maza

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1344
  • Keskinkertaista yritetään mutta paskaa tuppaa.....
    • JAM Motorsports Club
Vs: 740 3.0 24v diesel 557hp/838nm
« Vastaus #551 : 28.10.2014, 08:51:41 »
Tulee puslasta läpi ja myös siitä pellistä joka tuon puslan ympärille tulee...??  ???
Niin että onko noista puslista enää mitään iloa tuolla välissä jos on kuitenkin tapit kiinni alatukivarsissa ja hitsattu kiinni akseliin?

Poissa -hh-

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 640
Vs: 740 3.0 24v diesel 557hp/838nm
« Vastaus #552 : 28.10.2014, 13:40:28 »
Ei niitten tarkoitus olekkaan joustaa vaan se että ne on jäykät ja akseli pysyy paikallaan...
Kuvat:  http://hh4.kuvat.fi/

V70 mk3 2,4d, 740 diesel om606, Amazon diesel om604

Poissa Kulmamies

  • Pussihousu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6352
  • Itse kun tekee, niin saa sitä mitä sattuu tulemaan
Vs: 740 3.0 24v diesel 557hp/838nm
« Vastaus #553 : 28.10.2014, 14:13:18 »
Tuo systeemi estää auton kallistumisen ja toispuoleisen joustamisen. Ne tapit pitäisi ottaa pois ja antaa noiden nailon-holkkien olla tuollaisenaan, niin homma toimisi.

Poissa Juke-Maza

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1344
  • Keskinkertaista yritetään mutta paskaa tuppaa.....
    • JAM Motorsports Club
Vs: 740 3.0 24v diesel 557hp/838nm
« Vastaus #554 : 28.10.2014, 14:21:48 »
Tuo systeemi estää auton kallistumisen ja toispuoleisen joustamisen. Ne tapit pitäisi ottaa pois ja antaa noiden nailon-holkkien olla tuollaisenaan, niin homma toimisi.
Jep tätä meinasinkin että on jo vaikka ihan sama hitsata tukivarret kiinteiksi akseliin.

 

Carcom Oy  Ateho