1
D24 / Vs: D24 tehon lisäys keskustelu
« Uusin viesti kirjoittanut Johannes.N tänään kello 18:48:31 »Juu taitavat hurjimmat ukot sitäkin tehä, ja sit sieltä voi kans lyhentää tai poistaa tyhjäkäynnin jousen, jos oikein muistan
Juu ite vaa rälläköin sen kaasuakselin levyn, minkä alla se jousi on mikä kääntää sitä. Niin sen levyn rälläköin lyhyemmäksi ja porasin uuden reijän sille pallolle mihin tulee se tanko sieltä vaijerilta = lisää liikkuvuutta kaasuun, ja täten mahdollistaa lisää syöttöä.
Ahtokaroihin sen verran että jos eniten haluat syöttöä nii rälläköit sen mallia poikki, niin se mullakin on, en oo huomannu mitää ihmeellisempää eroa missään ahtokarassa, melkein sen voi ottaa poiskin ja sillon on eniten syöttöä.
Juu väittäsin et se governööti on se nyt mistä kiinni, niin ne muutkin aina sanonu täällä et ku laittaa nestepään nii guvernöörinki tehtävä musitaakseni
Nyt olis shimmattu, yhen m6 prikan ja m5 prikan laitoin niin sain sen jousen istumaan kivasti paikoilleen, joku 2.5-3mm yhteensä.
Vehkeet kasaan, vähän säätöä hakea ja tulokset. Aivan saatanasti savua joka kierrosalueella. Nyt ei ainakaan leikkaa syöttöä ja sen huomaa. Ahtopaineet? Noh, nyt isoimmillakin vaihteilla jaksaa kyllä ahtaa, mitä ennen ei juuri tehnyt. Mutta ei silti kyllä tarpeeksi. Pitää nyt vielä tsekata kaikki perusjutut läpi, ennakkoa minä nyt epäilen suuresti vaikka sinne millin hujakoilla se pitäs olla. Savuttaa nimittäin pelkkää harmaata, eli diesel ei pala täydellisesti?