Autodiagnoosi  Carcom Oy

S60 T5 -00 pakokaasu merkkivalo

  • 3 Vastauksia
  • 1470 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Stanpeed

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 2
  • www.vrcf.fi
S60 T5 -00 pakokaasu merkkivalo
« : 29.12.2013, 15:19:25 »
Moi,

Potilaana on siis 2000 S60 T5 Automaatti, ajettu 222000km, aiemmilla omistajilla huollettu säännöllisesti liikkeissä ja nyt itse pitänyt muuten hyvää huolta. Auto ollu nyt itellä noin vuoden, ennen ostoa tehty yli 700 euron remppa (kaasuläppä uusittu) ja kesällä jakohihna, moniurahihna ja vesipumppu. Auto pääasiassa kaupunkiajossa, mutta muun muassa motaria tulee kanssa aika ajoin ajettua.

Eilen nopeen kiihdytyksen jälkeen kuului hieman outo ääni koneesta, ihan niinkuin se olisi pistänyt vähän vastaan. Tämä tapahtui siis juuri kun olin himmannut kaasua. Ensin kaikki vaikutti normaalilta kunnes aloin ajamaan lähes tyhjäkäynti vauhtia ja auto tuntui nykivän ja heiluvan. Sama kun on paikallaan, auto vähän nykii ja heiluu. Kun on päässy perus kaupunki vauhtii(40) nii ei tunnu olevan mitään ongelmaa. Auto siis nyt vaan kotona, enkä ton jälkee ole nyt vielä ajanu. Vika pakokaasun puhdistusjärjestelmässä -merkkivalo syttyi 5-10min ton episodin jälkee. Elikkäs kannattaako ennen huoltoon viemistä paljon ajella?

Poissa Stanpeed

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 2
  • www.vrcf.fi
Vs: S60 T5 -00 pakokaasu merkkivalo
« Vastaus #1 : 06.01.2014, 13:07:35 »
Hinausauto --> Keskusautohalli --> Sytytyspuola --> Done!

Alle 300€ kokohoito, halvemmalla helposti kyllä selviää. Itse osa vähä yli 100€, mut loppu summa olikin keskusautohallin messevää hinnoittelua...

Poissa (Miksu)

  • Yhteistyökumppani
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 5276
  • www.carcom.fi
Vs: S60 T5 -00 pakokaasu merkkivalo
« Vastaus #2 : 06.01.2014, 14:23:02 »
Hyvä, että homma selvisi.
Halvemmalla olisi selvinnyt helpostikkin, kun olisi tiennyt, että mikä autossa on rikki ja mitä vaihtamalla se tulee kuntoon ;)

Poissa Wortex

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 584
  • www.vrcf.fi
Vs: S60 T5 -00 pakokaasu merkkivalo
« Vastaus #3 : 07.08.2014, 20:01:47 »
Onkos näissä puola vikasissa aina sillai et tyhjäkäynti rupee ontuun?
S60 T5

 

Samppasport  Futurez