Samppasport  Futurez

Äänestys

Paljos veikkaatte että tehoa saadaan !

300-400hp
0 (0%)
400-500hp
0 (0%)
500-600hp
0 (0%)

Äänestäjiä yhteensä: 0

Äänestys päättynyt: 05.01.2015, 17:22:52

volvo 240 16 valve Turbo

  • 626 Vastauksia
  • 253737 Lukukerrat

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa vmattine

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 463
  • www.vrcf.fi
Vs: volvo 240 16 valve Turbo
« Vastaus #420 : 16.12.2016, 23:16:52 »
Multa saat sitten renkaisiin tukkualennuksen. Ja niissä ei olo vikaa vaikka sulavatkin alle.

Tarviitko imusarjaan värin päälle? Ja turbon imupuolelle?

Maalit on jo tallilla hyllyssä :)
Alle 1.9Bar ahdoilla ei ajeta!!!

Poissa Eikka

  • Original Eikka
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 394
  • www.vrcf.fi
Vs: volvo 240 16 valve Turbo
« Vastaus #421 : 16.12.2016, 23:23:56 »
Joko Volvon vakiolla kannentiivisteellä esim. Goetze joka on paras orggiksista tai sitten Elringin kynsititiiviisteellä. En ihan heti alkaisi tekemään liekkirekaita jotka vaativat myös lohkon koneistuksen.
Saan olla väärässäkin mutta harvoin olen. Tämä oli huono vitsi. :-D

Poissa vmattine

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 463
  • www.vrcf.fi
Vs: volvo 240 16 valve Turbo
« Vastaus #422 : 16.12.2016, 23:25:25 »
Joko Volvon vakiolla kannentiivisteellä esim. Goetze joka on paras orggiksista tai sitten Elringin kynsititiiviisteellä. En ihan heti alkaisi tekemään liekkirekaita jotka vaativat myös lohkon koneistuksen.
Saan olla väärässäkin mutta harvoin olen. Tämä oli huono vitsi. :-D

Urat on jo lohkossa ja kansi on momentissa  8) 8)
Alle 1.9Bar ahdoilla ei ajeta!!!

Poissa Eikka

  • Original Eikka
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 394
  • www.vrcf.fi
Vs: volvo 240 16 valve Turbo
« Vastaus #423 : 16.12.2016, 23:33:15 »
RE85 polttoaineella tätä vissiin ajetaan?

Poissa vmattine

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 463
  • www.vrcf.fi
Vs: volvo 240 16 valve Turbo
« Vastaus #424 : 16.12.2016, 23:38:46 »
RE85 polttoaineella tätä vissiin ajetaan?


Niin mä vähän aattelin:)
Alle 1.9Bar ahdoilla ei ajeta!!!

Poissa Eikka

  • Original Eikka
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 394
  • www.vrcf.fi
Vs: volvo 240 16 valve Turbo
« Vastaus #425 : 16.12.2016, 23:52:42 »
Miksi kahdella hukkaportilla?

Poissa hyvoneju

  • Ex ahdistaja
  • Valvoja
  • Grand Luxe Touring
  • *
  • Viestejä: 1143
  • www.vrcf.fi
Vs: volvo 240 16 valve Turbo
« Vastaus #426 : 17.12.2016, 00:06:15 »
Urat on jo lohkossa ja kansi on momentissa  8) 8)
Millainen kiristys näissä on ? Pari kertaa lämpimäksi , vai miten ?


Miksi kahdella hukkaportilla?

Meinaisn kysyä samaa , mutten kehdannut ?
« Viimeksi muokattu: 17.12.2016, 00:08:16 kirjoittanut hyvoneju »
Recycle Racing # 04
1970 Amazon Eight Valve Only ! Member of B20 +600 KW club
2010 V70 2.4D
Ex:2012 V60 D3  Ex: 2007 S80 2.4D

Poissa razori

  • Kankea kahvimestari - SER-kierrätys
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2906
  • "Noku mä haluan"
Vs: volvo 240 16 valve Turbo
« Vastaus #427 : 17.12.2016, 00:09:19 »
Meinaisn kysyä samaa , mutten kehdannut ?

Pakopaine?  ???

Poissa kiroileva_fossiili

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 288
  • 242 '84, 744 '86
Vs: volvo 240 16 valve Turbo
« Vastaus #428 : 17.12.2016, 00:49:32 »
Ainakin pakopulssit pysyvät sitten kokonaan erillään.

Poissa hyvoneju

  • Ex ahdistaja
  • Valvoja
  • Grand Luxe Touring
  • *
  • Viestejä: 1143
  • www.vrcf.fi
Vs: volvo 240 16 valve Turbo
« Vastaus #429 : 17.12.2016, 00:59:25 »
Ainakin pakopulssit pysyvät sitten kokonaan erillään.

Tämä on kyllä totta !
Recycle Racing # 04
1970 Amazon Eight Valve Only ! Member of B20 +600 KW club
2010 V70 2.4D
Ex:2012 V60 D3  Ex: 2007 S80 2.4D

Poissa Eikka

  • Original Eikka
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 394
  • www.vrcf.fi
Vs: volvo 240 16 valve Turbo
« Vastaus #430 : 17.12.2016, 07:56:27 »
Molemmista pakosarjan nieluista putket jotka yhdistyvät ja siihen laadukas hukkaportti niin pelaa varmimmin esim. aito Tial.
Muistan vaan erään auton jossa oli tuplaportit ja nimenomaan kotimaisilla avainlipputuotteilla varustettuna ja ongelmia oli yhtenään.
Siis voi tämä pelatakkin. En sitä väitä mutta yksinkertainen ratkaisu yleensä sulkee vikamahdollisuuksia pois.
60 mm:n portteja saa isoimmillaan joissa venttiili nousee reippaasti joten pakopaineet eivät ole ongelma yhdelläkään portilla.

Poissa vmattine

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 463
  • www.vrcf.fi
Vs: volvo 240 16 valve Turbo
« Vastaus #431 : 17.12.2016, 21:22:06 »
Molemmista pakosarjan nieluista putket jotka yhdistyvät ja siihen laadukas hukkaportti niin pelaa varmimmin esim. aito Tial.
Muistan vaan erään auton jossa oli tuplaportit ja nimenomaan kotimaisilla avainlipputuotteilla varustettuna ja ongelmia oli yhtenään.
Siis voi tämä pelatakkin. En sitä väitä mutta yksinkertainen ratkaisu yleensä sulkee vikamahdollisuuksia pois.
60 mm:n portteja saa isoimmillaan joissa venttiili nousee reippaasti joten pakopaineet eivät ole ongelma yhdelläkään portilla.

siksi ettei tule niitä yliahto ongelmia mitä viimeksi oli. kerran momenttiin kansi.
Alle 1.9Bar ahdoilla ei ajeta!!!

Poissa hyvoneju

  • Ex ahdistaja
  • Valvoja
  • Grand Luxe Touring
  • *
  • Viestejä: 1143
  • www.vrcf.fi
Vs: volvo 240 16 valve Turbo
« Vastaus #432 : 17.12.2016, 21:30:21 »
Vakiopahvi mistä leikattu liekkirenkaat pois ja lohkoon tehty liekkirengas urat ja lehtimäen timon tekemät kupariliekkirenkaat

Ei sulla sattumalta ole kuvaa näistä ?
Recycle Racing # 04
1970 Amazon Eight Valve Only ! Member of B20 +600 KW club
2010 V70 2.4D
Ex:2012 V60 D3  Ex: 2007 S80 2.4D

Poissa vmattine

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 463
  • www.vrcf.fi
Vs: volvo 240 16 valve Turbo
« Vastaus #433 : 17.12.2016, 21:35:38 »
Ei sulla sattumalta ole kuvaa näistä ?

lataan kohta tänne :)
Alle 1.9Bar ahdoilla ei ajeta!!!

Poissa vmattine

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 463
  • www.vrcf.fi
Vs: volvo 240 16 valve Turbo
« Vastaus #434 : 17.12.2016, 21:45:55 »








« Viimeksi muokattu: 17.12.2016, 21:48:05 kirjoittanut vmattine »
Alle 1.9Bar ahdoilla ei ajeta!!!

 

Futurez  Kulkukoira