0
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Säteilylämmittimiäkös ne näihinkin tyrkkää? Mites letkulämmitin? Ei kai se hyvästä oo kylmänä käynnistellä, vaikka siel ois mitkä öljyt? Vai?
En tiedä miten Volvo toimii koodaamattomalla vesitilan lämmittimellä, tiedän toisesta/toisista merkeistä ainakin että saa joulukuusen mittaristoon kun veden lämpötila ei täsmää.
Volvo on lähtökohtaisesti suunniteltu toimimaan webaston kanssa eikä sen pitäisi olla kranttu sen suhteen millä vettä lämmittää. 0w20 ei poista yleistä lämmitystarvetta Suomessa, mutta Turussa lämmittämisen hyöty taitaa olla vähän niin ja näin...
Minusta ei näihin enää säteilyä ole saatavilla. Ainakin dieseleihin Calixilta löytyy vain ja ainoastaan letkulämmitin. Ei ollut edellisessä D5:ssä mitään ongelmaa vaikka oli koko yön roikan nokassa. Olet Maxxxed liikaa ropannu niin baijerin viritelmiä .
Ei suoraan liity asiaan, mutta minkähänlainen tämä olisihttps://www.webasto-comfort.com/fi-fi/tuote-esittely/product/show/ethermo-top-eco/Ruotsissa näyttää itse laite olevan alle 6000SEK, tietty asennus päälle ja pitää vissiin autoa koodata.
Yks vaihtoehto myös tt-thermo. Niissähän on vissiin vesipumppu ja termostaattiohjattu lämmitys. Joku 1000 wattinen niin nopsaa länpeää kone
Vastaava kuin tuo sähkö-webasto. Molemmat taitaa olla lähemmäs tonnin asennettuna.
Jos ei TT-Thermoa saa itse asennettua niin kannattaa valita ammatiksi joku muu kuin BMW mekaanikko
TT-Thermon saa reilulla satasella + asennus Edit: 175€https://www.tt-thermo.fi/tt-thermo-1000xc-1.html
Edit: Eiköhän tähän saada tarpeet täyttävä lämmitin