https://www.instagram.com/p/CfO_7aGIBvnJa lyhyt videopätkäkin
https://www.instagram.com/p/CfSAcuToVr1/Olipa jees Kaanaan juhannusretki. Autoja oli paikanpäällä ehkä ihmeenkin paljon, vaikka Drift madness kekkerit siirtyi Oulusta Pesämäelle. Lukumääräisesti autoja oli ehkä ~10 eli radalla oli kyllä tilaa.
#740LS oli outo laite, kun siihen tarvi vaan vaihtaa renkaita ja vähän jäähdytellä. Imulämmöt hiipi pikkuhiljaa 65c varorajaan ja sen jälkeen vedenlämmöt kiipesi 110c, ni siinä kohtaa oli hyvä pienen ratajäähdyttelyn jälkeen ajaa varikolle. Molempiin olisi varmaan jeesannut, kun olisi ottanut konepellin pois. Se tosin ei ole optio, kun auto ilman konepeltiä näyttää romulta ja se ei sovi.
Käsijarrusatuloista on varmaan sylinterejä jumissa, kun käsijarru ei sit radalla toiminutkaan yhtään. Ilmaaminenkaan ei auttanut asiaan, joten tuli ajeltua sit ilman käsijarrua. Eipä sitä olisi sinällään tarvinutkaan kuin tornimutkan entryssä.
Etupää oli ihmeen hyvä. Erikoista, että viime kesänä noilla samoilla kääntöpaloilla oli ohjauksessa outo pykälä ja nyt sitä ei ole. Haritusta tuli laitettua silmämääräisesti ennen ratailua "jonkun verran" ja se tuntui ajossakin ihan ookoolta, ni ei tullu sit säädeltyä radalla mitään pyöränkulmia sen enempää.
Seuraaville ratailuille tarvii toteuttaa jonkinlainen cool-air-intake-hässäkkä, et saa imulämpöjä alaspäin sekä vesisumu syylärille. Ehkä pitäs noi käsijarrusatulatkin tsekata, et ne toimii. Josko sitä heinäkuussa pääsis käymään Pesiksellä, kun se himottelisi aika paljon.