Eli ongelma on semmoinen että alta 1300-1400rpm kakkos sylinteri pimeä. Eli tyhjäkäynnillä ei huomaa eroa vaikka nyppää tulpanjohdon irti. Jos kierroksia yli em. niin sitten huomaa eron.
Ja ajossa 3. Ja 4. vaihteilla huomaa että alta 2000rpm nylpyttää. Kun painaa kaasua enempi niin vetää normaalisti mutta pintakaasulla nylpyttää ja empii.
Puristuspaineet muissa sylintereissä yli 11bar ja tossa kakkosessa reilu 10bar.
Imuvuotoja ei pitäisi olla kun bräkleenillä testailin ja kaikki letkulähdöt imusarjasta tulpattu.
Koitettu kahdella eri jakajalla. Toinen orkkis kärjellinen ja toinen kärjetön rajoitetuilla ennakoilla ja ei eroa.
Uutta osaa koitettu:
-Tulpat,auttoi päiväksi pariksi hieman.
-Accelin tulpan johdot + puolanjohto.
-Uusi jakajan kansi ja pyörijä.
-2 eri jakajaa.
Kakkospytyn tulppa myös musta vaikka nytkin SU sen verran laihalle säädetty että kun luistia hieman nostaa niin kyykkää.
Venakopan korkin kun aukasee käydessä niin melkonen Swooosh ääni kuuluu.
Mitähn seuraavaks tekis?
Voiko johtua esmes venttiilim vuotamisesta tai sileeks kuluneesta nokasta?