Race.fi  Puotilan autokorjaamo

745 -88 16V turbon papereilla rullaavana, kori myyty

  • 3 Vastauksia
  • 1897 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7584
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Muut projektit tahtoo viedä aikaa sen verran, ettei tälle jaksaa riittää mielenkiinto. Muutoskatsastettu 2.3l 16V turbo-koneelle ja alustasarjalle, tankissa "Hellcat"-pumppu, perässä liikkeellelähtölukko. Hyvä tuulilasi, hyväkuntoinen musta puolinahkasisusta, Nardin ralliratti, uudet etusumarit. Konepeltiin tehty aukko kasikonetta varten, ehjän sinisen konepellin saa mukaan(lommo yhdellä kohtaa).





Asiallisessa kunnossa oleva koppa. Maalipinta kauhtunut, näyttäisi olevan ylimaalattu joskus ja sen jälkeen tehty muutamia paikkamaalauksia. Katsastukseen korjattavaa oikean takapyörän edessä helmakotelon päässä sekä vasemman takajalkatilan alla olevan poikkipalkin päässä. Akkukotelo avattu kasikoneen turbon asennusta varten. Kupru vasemmalla kattokourun etuosassa ja ovien alareunoissa paikoin sanomista.

Alla sekalaisia siirtopyöriä. Eteen vaihdan vakiot tolpat 280mm jarruilla, ei pakoputkistoa tai moottorin sähköjä.

Kuvia täällä.

900e sisältäen vastaavuustodistuksen jos muuttaa eri tekniikalle.


Mahdollisuus ostaa paikalleen sovitettu 3V -06 4.6l modulaari Mustangin TR-3650 manuaalilaatikolla. Puuttuu vielä kaikennäköistä, pääasiassa ahtoputkisto, koneen sähköt sekä moottorinohjaus. Kone ja vaihteisto ostettu jenkeistä, jonka jälkeen eivät ole olleet käytössä.



- Uusi vauhtipyörä sekä Ford Performance kytkinpaketti joka kesti aiemmassa 2t painoisessa rakennelmassa ongelmitta ~420hv ja 720Nm.
- Uusi jakopää, säätyvät nokkapyörät lukittu.
- Uusi startti.
- Uudet E85-yhteensopivat Bosch ~600cc suuttimet.
- Uusi iso vakiojäähdytin ja sille flekti.
- Muutettu öljypohja.
- Tehty putket pakosarjoilta turbolle V-bandeilla ja HD-joustoilla. Putket maalattu VHT:lla ja kääritty lämpösuojanauhaan.
- Rosterinen downpipe ja loppuputkisto rosteripöntöllä.
- K31 turbo #19 pakopesällä.
- Bensalinja klemmareita vaille valmis, 960 paineensäätimellä.
- 600x300x76 kiinacooleri.
- Kardaani, laatikon laippa muutettu sopivaksi.
- Liittimiä ja johtoja sähköjen vetoa varten.
- Vähän ajetut BC Racing etutolpat 7kg jousilla, uudemman 960 etunavat ja 302mm jarrut.

Auto ja tekniikka pakettina 6000e. *Koppa myyty*

Juvalla
« Viimeksi muokattu: 19.02.2022, 15:07:16 kirjoittanut Lankku »
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7584
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: 745 -88 16V turbon papereilla rullaavana(4.6T projekti)
« Vastaus #1 : 16.12.2021, 20:11:14 »
BC:n etutolpat ja 302mm jarrut lisätty koko pakettiin.
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa Ratakeisari

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 9
  • www.vrcf.fi
Vs: 745 -88 16V turbon papereilla rullaavana(4.6T projekti)
« Vastaus #2 : 27.12.2021, 00:46:15 »
Moro. Ootko mahollisesti luopumassa maskista? Kuvan seiska kaipailis maskia. Joko rahalla tai toinen maski vaihossa ja rahaa? Terv. Vili
Joensuu

« Viimeksi muokattu: 27.12.2021, 00:51:42 kirjoittanut Ratakeisari »

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7584
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: 745 -88 16V turbon papereilla rullaavana(4.6T projekti)
« Vastaus #3 : 27.12.2021, 13:50:48 »
Maski lähtee samaan rahaan kuin koko koppa rullaavana.
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

 

Kulkukoira  Proturbo