Autodiagnoosi  Carcom Oy

B230F tilalle B230FT

  • 1 Vastauksia
  • 1211 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Matteus

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 2
  • www.vrcf.fi
B230F tilalle B230FT
« : 01.01.2022, 18:02:12 »
Minkälainen homma on vaihtaa B230F koneen tilalle FT kone? Sähköjen puolesta enempi, mitä kaikkea kone tarvii toimiakseen?

Eräästä 740 saisin motin siihen mutta mitä kaikkea siitä kannattaa sähköjen osalta purkaa mukaan?

Auto 78 vuoden 242 johon vaihdettu joskus b230f motti. Ja kyseessä jäärata vehje eli aika budjetti linjalla mennään.

Onko noissa 740 ft motilla olevissa ajonestoo tms systeemejä? Nappistartti riittää tohon jäärata vehkeeseen hyvin eli kaikki ylimääräisen voisin ottaa samalla pois

Ja sit helpot vinkit ft motin virittämiseen? Osaako moottorinohjain säätää syötöt jos säätää ahot vaan isommalle? Johkun 200 heppaan jos pääsee niin riittää loistavasti jäälle

Poissa Jambo

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2381
  • Vikakoodin lukua iCarsoftilla ja Delphillä
Vs: B230F tilalle B230FT
« Vastaus #1 : 01.01.2022, 21:49:57 »
Seiskassa ei ajonestoa ole, 200hp irtoaa aikalailla pelkällä paineen nostolla ja jollain perus bulkkilastulla.

Moottorin lisäksi kannattaa tosiaan boksit ottaa, ja jos ajatus oli vakiosumuja käyttää niin niiden esivastus. Mikäli autossa on jo toimiva LH2.4 johtosarja niin joudut ilmamassamittarin piuhat jatkamaan tai pistää IMM:n coolerilta kaasuläpälle menevään väliin mikäli ei halua piuhoja jatkaa. Suuttimien esivastuksen joudut tosiaan asentamaan jos käytät turbon vakiosumuja. Ja tps-anturilta pitäisi täyskaasutiedon piuha katkaista
Käyttiksenä - VW Caddy 1.6TDI '13
Pyhä lehmä - 740 B6284T/M90 '87
Ugly Duckling - 242 B230FT/GS6-37 '80
Winterbeater - 740 B5234T/GS6-37 ' 88 - Myyty

 

Samppasport  Futurez