Noissa on vähän sekin, että jos pitää jalkotilassa niin suotta sulattaa matot ja huurustaa lasit.
Kaukalomatot, ei kerry kosteutta..
Tosin vaikka kertyisikin, tuo vanha tangentiaalipuhaltimella varustettu 2kW Calix, perinteisillä lämpövastuksilla, kuivattaa 2h aikana täysteholla kyllä matotkin autosta. Tällaisia on hankala vaan enää löytää valmistajien nykymallistoista. Raskaan kaluston/asuntovaunujen lämmittimistä saattaisi kyllä löytyä.
Nuo keraamisilla lämpötilaohjatuilla vastuksilla olevat on vähän sellasia, että kovin pienellä teholla niillä ei saa kun lämpötilan ehkä hieman plussan puolelle ja takalasit on vielä jäässä, mutta varsinaisesti lämpimäksi ei mene.. Ainakaan jos on vähän vanhempi auto missä lämpöhukkaa on vähän joka reunasta.
Noissa ohuissa lähemmäs 2kW Defoissa tuntuu olevan se ongelma vanhemmissa autoissa, että lämpötehoa on, mutta tilavuusvirta ei ole kummoinen pienen puhaltimen takia ja vähän joka reunasta ulos lämpöä vuotava auto ei lämpene.