Tämmöstä kokoonpanoa olisin tarjoamassa 240:n keulalle. Tavoitteena olisi n. 350hv ja kohtuullinen käytettävyys.
- B230fk, täysin vakiona 13mm kangilla ja öljysumuilla
- 531 46/38 venttiileillä, seetit myös tehty, laskettu 1,5mm jolloin puristukset n. 9.2:1
- A-nokka
- vakio imusarja
- pulssisarja bilteman hukkaportilla
- master power r545-7, kompressori 54 x 77, 7+7 lapasella alumiini billet siivellä, turbiini 59 x 70, 12 lapanen, 13,6cm3 jaettu pesä
- 3" putkisto kahdella läpivirtaavalla vaimentimella, viimeisen vaimentimen jälkeen 2,5" mutka
- MS 1 v2.2 ohjaimena, VAG 106b puola, 1100cc E85 sopivat sumut
- polttoaineena E85
- voimansiirtona pottapyörä, SRE 763 + dieselin levy, M90, G80
Ahtopaineina tullaan käyttämään maksimissaan 1,6bar, koska megassa 1,5bar map-anturi.
Onko tässä jotain suuria pullonkauloja havaittavissa? Nokka-akseli myös mietityttää, mitä suosittelette?
Vakiokanget kestää toivon mukaan, kun nyt ei ole oikeen paikkaa alkaa nostamaan tekniikkaa pois. Tämä toimittaa kakkosauton virkaa jolla kuljen 11km työmatkaa, joten ajo ei ole rajotinrallia päivittäin.