Itse mittasin nyt kahdeksan asteen pakkasella 2001 D5:sta. Täydellä teholla puhallus oli +57 °C ja puolella teholla yli +60 °C (mittari näytti vain 60 asteeseen). Ilman Ardicia moottorin lämpö kääntyi laskuun täysillä puhallettaessa. Ilmastointi on minulla automaattinen ja pidin etuovia auki että ei rajoittaisi sisälämpötilan noususta.
itse testailin tänään kanssa -8 pakkasta ja seuraavanlaista:
-puhallin täysillä ja ardic päällä ajossa +57°C
-puhallin täysillä ja ardic päällä tyhjäkäyntiä 5min +57°C
-puhallin puolella teholla tyhjäkäyntiä ardic päällä +67°C
-puhallin pienimmällä ja ardic päällä meni ylitte mittarin +70°C
-ilman ardicia puhallus täysillä tyhjäkäyntiä 3min +35°C(koneen lämmöt putos pykälän)
-ilman ardicia puhallus täysillä ajossa +50°C
Aika samaa sarjaa kun sinullakin. Kyllä tuolla hyvin on tarennut, mutta keittääkö sinun ardikkisi nestettä kun auto ei ole käynnissä?
Ittellä kiehumis ongelmaa tulee 20 minuutissa ja kaikki osat alkaa olee vaihettu ardicin puolelta!