Tarkistetaan sen verran, että sulla siinä vanhassa jakassa lienee ollut myös alipainekello? Tällaista päätyjakajaa ei ainakaan autonmoottoreissa ole päätyjakajaversiona olemassa, eli joudut päivittämään esimerkiksi 740 B200E/B230E koneesta koko sytkäsysteemin tuohon, eihän siinä kovin montaa piuhaa ole ja saisit samaan hintaan nakutustunnistusominaisuuden, mutta oletan että tarkoitus olisi vaan saada kone toimimaan mahdollisimman yksinkertaisesti?
Jos moottoriin öljynvaihto on helppo toteuttaa (tai vaikkei olisi) niin itse lähtisin rikkomaan jakajan irti koneesta. Eli mitä nyt on irrallaan niin paskaks vaan ja se mitä jää lohkoon niin porakoneella pari 6.5mm reikää, M8 tapilla jengat, pitkät pultit jotka isosta latasta läpi ja siitä vetovasaralla moukkuuttaen irti.