No nyt on tullut jo jokunen satku veivattua ihan arkipäivän ajoa.
Sisätilat ovat hienot, penkit mahtavat ja näyttö käyttöliittymineen suhteellisen yksinkertainen käyttää. Vähän "koti"-näppäin jää huomaamattomaksi ja pari kertaa mietti, että mites tästä palattiinkaan kotinäyttöön.
En suosittele 20" vanteita, jotka tuli inscriptionin mukana. Leveys on 275, joten vetelevät ihan tuntuvasti ja vaikka autossa on ilmajousitus, niin aika tuntuvasti tulee tärinät läpi myös comfort-asennossa, varsinkin terävät kuopat. Ei tosiaankaan mikään älyttömän mukavuuspainotteinen alusta, joka mielestäni sopisi auton tyyliin hyvin ja luulisi, että olisi ilmajousituksella hyvin toteutettavissa ainakin yhtenä vaihtoehtona. Ja renkaista lähti myös yllättävän kova meteli.
Moottori vetää hyvin ja on ensimmäinen automaatti, jossa pitää oikeasti katsoa mittaristosta vaihtokohdat, sillä itse en niitä kevyessä kiihdytyksessä tunne. Kulutus vaikutti hyvin kohtuulliselta, ekalla tankilla mentiin n. 1000km eikä löpö ollut vielä lähellekään loppua. 6.8l/100km näytti auton mittari.
Auto on myös oikeasti korkea, sinne pitää ihan tosissaan nousta ja laskeutua, meni kurakelillä housut likaiseksi, kun osuivat helmaan. Ilmajousituksen valikoista saa auton laskemaan, kun se sammutetaan, mutta sitä en muistanut kokeilla.
Mutta hieno auto kyllä kokonaisuudessaan, ja pitäähän aina jotain parannettavaakin jäädä.
Vetokoukkua tähän ei vielä saa, vaan sen asentavat joskus tulevaisuudessa.