Nytten on tarkistettu että vauhtipyörä on oikeassa asennossa. Ajoitusmerkit kohdalleen ja nasta näkyy startin aukon keskikohdalla.
Virran jakajan kansi ja pyörijä vaihdettu ja nytten kipinä tulee näköjään jo tulpalle.
Polttoaine haisee kyllä aina starttauksen jälkeen.
Immua mittailin ton FAQkkiin laitetun ohjeen mukaan niin 6-7 arvot oli ensin 20 ohmia ja seuraavan kerran 50ohmia ja ohjeessa lukee
Immu läppä paikallaan 500-1100 ohmia ,6 ja 9 navat ja kun liikuttaa läppää 8-200 ohmia,navat 6 ja 7.
Yleisesti vanhoissa ja toimivissa immuissa nuo 6-7 arvot ovat noin 30- 200ohm. Jos tuo alkuarvo on jossain 50 ohm paikkeilla, voidaan varmaan vielä katsoa toimivaksi. Ei kyllä mikään uudenveroinen mutta käyntihäikkää ei pitäisi sen takia olla.
Muut arvot osu kyllä aikalailla kohilleen