Carcom Oy  Ateho

940 "TiBi"

  • 106 Vastauksia
  • 45017 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Sköge

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 69
Vs: 940 "TiBi"
« Vastaus #45 : 13.12.2012, 12:24:17 »
nätti peli kyllä ei voi muuta sanoa. Kuinka ootko tuon sisäisen hukkiksen pultannu kiinni vai vuotaako se molemmista porteista?
760 '90 b230ft+m46

Poissa Niksa

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 342
  • www.vrcf.fi
Vs: 940 "TiBi"
« Vastaus #46 : 13.12.2012, 16:22:27 »
kiitos, ulkoa siisti sisältä ei niinkään enään mutta ehkä siihen ens kesänä saadaan muutos...

aluksi laski molempien porttien kautta mutta nyt ahtopaineensäädin on laitettu kiinni että vakio hukkikselle ei mene enää ohjauspainetta.

Poissa Niksa

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 342
  • www.vrcf.fi
Vs: 940 "TiBi"
« Vastaus #47 : 12.02.2013, 12:34:49 »


Turpon ja välijäähdyttimen välinen putki, vielä vähän kiillotusta niin saa laitettua paikalleen....

Poissa Niksa

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 342
  • www.vrcf.fi
Vs: 940 "TiBi"
« Vastaus #48 : 11.04.2013, 11:45:05 »
kävin katsastus setää kattomassa ja laitto puslasulkeisiin :D ens viikol jos sais sitten leiman kotteroon ja saa taas ruuvailla hukkaportin takaisin paikalleen erona että nyt tulee sitten pakopaine mittaus lisäksi pakosarjaan.

sitten olen alkanut miettimäään tuota e85 ajelua että tilaan ruotsista vielä 3" immun ja multahan löytyy jo 580cc suuttimet bensanpaineet nousee 1:1.4 suhteessa ja moottorin ohjaus on lastutettu sekä sytty.
kesä tulee ja ahdot nousee taas sinne 1.45bar
mutta lukemani perusteella ilmeisesti kylmäkäynnistys ei pelaa normaalisti entä ennakot sytkäpuolella jotkut ilmeisesti niihinkin kajonneet jos pelkällä viinalla ajelee?

Poissa Niksa

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 342
  • www.vrcf.fi
Vs: 940 "TiBi"
« Vastaus #49 : 23.04.2013, 15:11:49 »
tuli sitten kokeiltua tuota e85 ja seokset painuu todella laihalle... pysytään nyt sitten vaan 98 tai v-powerissa.

Tuli ruotsista myös 80mm ilmamäärämittari nyt täytyy askarrella sille vielä putki turbolle ja ruuvailla hukkaportit ym reteet kiinni....

niin ja tietysti liimailla KL-racingin tarrat kiinni  :pomo:

Poissa Niksa

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 342
  • www.vrcf.fi
Vs: 940 "TiBi"
« Vastaus #50 : 04.05.2013, 18:41:25 »
Eli ongelmaa lisää... Laajakaista alko heittelehtimään laihalta rikkaalle, kaasun kun koskee nii saman tien näyttää seos laihaa... Pakosarjan ja turbpn välistä tiiviste paskana vaihdettu uusi mut oireet edelleen samat niin ja 3" immu paikallaan tosin oireet olivat jo vakio immullakin viat alkoivat e85 kokeilun jälkeen....

Poissa Niksa

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 342
  • www.vrcf.fi
Vs: 940 "TiBi"
« Vastaus #51 : 21.05.2013, 12:30:15 »
suuttimet aiheuttivat ongelman... nyt orkkikset tilalla ja hyvin pelaa... suuttimet täytyy paiskaa huoltoon jos ne sais vielä pelaamaan.

Walbro asennettu tankkiin



venakopan kun sais vielä vaihdettua

Poissa Pumpe

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 161
  • Ilo alkaa kilosta.
Vs: 940 "TiBi"
« Vastaus #52 : 24.05.2013, 18:32:15 »
Siisti peli, mistä oot muuten hommannu ton spoilerin?  ;)
S80 D5
740 "T6"

Poissa jkjh940

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 231
  • www.vrcf.fi
Vs: 940 "TiBi"
« Vastaus #53 : 24.05.2013, 18:56:51 »
Miten tuo Vx nokka pelittää manuaalissa?Koska veto alkaa'+

Poissa Niksa

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 342
  • www.vrcf.fi
Vs: 940 "TiBi"
« Vastaus #54 : 01.08.2013, 10:33:53 »
Spoileri löytyi tästä kyliltä...

veto alkaa siinä vähän 2000rpm jälkeen kun ahdinkin herää ja sit mennään hyvin kyllä punarajalle, liikkeelle lähtö tuntuu kyllä hirveen vaivalloiselta mutta ei paljon voi olla jenkaa valmiina kun pito loppuu  ???

KG2t nokka olis kyllä hankinta listalla, tai joku vastaava.

Poissa jkjh940

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 231
  • www.vrcf.fi
Vs: 940 "TiBi"
« Vastaus #55 : 02.08.2013, 23:25:22 »
Laita kokemuksia jos tuon nokan hankit ni tietää tarviiko tilailla itsellekkin. itsellä oli vähän aikaa tuo vx mutta sitten vaihtelin takaisin tuon T kun siinä parempi alakierros alue.

Poissa anone

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 704
  • savua!
Vs: 940 "TiBi"
« Vastaus #56 : 29.09.2013, 10:32:30 »
Hirveesti rääkäsee tämä vehje, eilen ihan säikähin että mitä meni paskaksi omasta diiselirutkusta kun kiihytit vierellä siinä keskuskadulla. :D
945 -93 D5252T + MB 722.6, 965 -95 B6304S, 965 -96 B6254S + M90
Vain kiva kaveri korjaa ehjää.

Poissa Niksa

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 342
  • www.vrcf.fi
Vs: 940 "TiBi"
« Vastaus #57 : 29.09.2013, 17:44:32 »
jooo ulkoinen hukkis se vaan rävähti auki ihan normaalit käyttöäänet  :pomo:

Poissa Niksa

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 342
  • www.vrcf.fi
Vs: 940 "TiBi"
« Vastaus #58 : 15.11.2013, 09:54:44 »
voimansiirtoon hankittu osia -765 sre-asetelma ja t5-r kytkinlevy vielä olis teräsvauhtipyörä hommattava MUTTA! toissa aamuna töihin mennessä spinnasin risteyksessä 270astetta ja repsikan takarengas kopsahti sen verran ikävästi kanttariin että ei sitä enään lähdetä oikomaan, tänään olis tarkoitus mennä kartottamaan mitä vahinkoa on sattun taka-akseliin ja sen tuentaan vai onko mitään?...  :idiot2:

ruotsin maalta jo alustavasti katellut osia jos joutuu hankkimaan.

Kuvia laitan jossain välissä.

Poissa Pumpe

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 161
  • Ilo alkaa kilosta.
Vs: 940 "TiBi"
« Vastaus #59 : 18.11.2013, 15:10:51 »
Kaveri jysäytti kans kunnolla kanttariin niin perän pikkurattaat meni palasiksi ja panhard tanko vääntyi. 
S80 D5
740 "T6"

 

Race.fi  Puotilan autokorjaamo