Tosiaan sairastin maniaa edellisellä kerralla, jolloin asiasta ei tullut mitään.
Tämänhetkisiin suunnitelmiin kuuluu: rakenteluaika 2-3v ihan rahan takia.
-Microsquirt
-vakio kampura
-vakiot m-kanget
-Ross dished pistons
-pakosarja, rst (joka putki samanmittaiset, ahdin tulee aika etukulmaan) made in lvr-racing engines.
-Imusarja saman firman sheet metal. 80mm kaasuläpällä
-530 kansi virtaa 220hv 46-38 venttiilit, palotilat muotoiltu myös, jäykemmät jouset.
-ruttua 9.5:1 ja vastaavasti ahtoja vähemmän. ahtoja se 1bar nyt aluksi, jos se ei riittää 300hv:n yli niin 1.5, mutta vähän laksettiin tuossa niin 1 bar paineilla olisi tulossa noin 370hv
-iso kiinacooleri
-biltema hukkis
-maxsppedingrods gt45 66mm imusiivellä ja isolla pakopesällä, minkä spoolissa häviää sen voittaa virtauksissa ylhäällä.
24-2 triggeri ja aluhihnapyörät
Jotkut 700cc suuttimet
-tial "kopio" dumppi
turvatankki, johon 044kopiopumppu ja 12mm bensiiniputki, 8mm takaisin.
teräsvauhtis, ehkä lensun,
https://www.classicswede.co.uk/Flywheels/cat1733345_4395031.aspx täälläkin on halpoja.
sre asetelma
dtic massalevy
olen nyt vain pikkuhiljaa ostellut tekniikan osia ja kaikki romut onkin oikeeastaan jo, joitakin pisteosia puuttuu.
Megasquirtin johtosarja aihioista tekee kaveri ja kahdestaan säädetään alkuun kone. KAnnuksessa voisi sitten käydä dynossa...
Projektiksi tulee 86 bensavolvo, jonka näette kunhan saan tallin siivottua.
Romua on edelleen tarkoitus keventää ja laittaa kupit eteen, mutta hiilikuitua tähän ei tule, lasikuitua saa nykyään ACM:ltä hullun halvalla...