KL-varaosat  Race.fi

Volvo 240 GL '88 (HX35)

  • 44 Vastauksia
  • 20341 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa VäLKKy

  • Toiminnantarkastaja EVP
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6869
  • Kaikkee sitä...
Vs: Volvo 240 GL '88
« Vastaus #15 : 24.02.2013, 10:12:27 »
Komeeta! :tykkää:

Ajattelitko pyörähtää tällä Botnialla elokuun alussa?
... --> S40 T4 -02 --> S40 T5 -04 --> Focus ST -07 --> S40 2.0D Powershift -10 --> BMW 330D M-Sport -10 --> Audi A4 3.0 TDI quattro S-line -11 --> Audi A6 3.0 TDI competition quattro -15 --> Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro -21

Poissa Rusakko

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2996
  • Nautin autoni kulmikkaina ja naiseni kurvikkaana
    • Vesan Volvo-sivut
Vs: Volvo 240 GL '88
« Vastaus #16 : 24.02.2013, 10:42:03 »
koskas lyyän laitteet tulille? Komea on koppa ja moottorinohjaus on oikea. ;)
V70R FWD Manual -98,     V70R AWD Automatic -00,  740 B6304 Manual -87,      240 16v turbo Manual -88

Poissa Makkeee

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 1
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 240 GL '88
« Vastaus #17 : 24.02.2013, 17:33:13 »
On kyllä tuska komme kaksnelikymppinen!
Nätin näköinen moottori yhdistelmä
Hiukan taivaansinistä mottia ja musta kansi kruunaa kaiken  O0
Ja juurikin näin kun teet niin tulee jotain niin nättiä! ;)

Poissa Kaapeli

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 132
  • Voi miksi taas?
Vs: Volvo 240 GL '88
« Vastaus #18 : 13.04.2013, 21:56:04 »
No niin, laskettelukausi alkaa olla paketoitu, niin joutaa taas nyhertämään tallin pimeydessä...

Downpipe valmis



Kävi vahinko ja se jopa sopi paikalleen



Katoin telkusta kun joku nyrkkipaja huolti Ferrareita ja maalipinnan suojina käytettiin jonkun Luigin kutomia merkkirättejä. Rupesin itekki käyttämään Volvon peittelyssä pelkkää Marimekkoa.

Volvot: V70 D5 '05, 940 Turbo '98,  240 "Drifter" '88
Autot: Pontiac Tempest 2D HT '67, Pontiac Bonneville '79, VW Kupla '65, VW T1 '62
"Itsellä ei ole kokemusta, mutta olen lukenut..."

Poissa Kaapeli

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 132
  • Voi miksi taas?
Vs: Volvo 240 GL '88
« Vastaus #19 : 08.08.2013, 03:55:53 »
Alkais olemaan melkein valmista, kun hukassa ollut öljynpainekkin löytyi. Enää tarttis löytää lohkon kylkeen vesimarkka, jota sininen tiski ei enää myy ja motonettikin tarjos väärän limpun. Jännäks menee ajetaanko tänä kesänä vai ootetaanko ajokautta 2014? Melekein myyntiin joutais koko puolimoottoriviritelmä...
Volvot: V70 D5 '05, 940 Turbo '98,  240 "Drifter" '88
Autot: Pontiac Tempest 2D HT '67, Pontiac Bonneville '79, VW Kupla '65, VW T1 '62
"Itsellä ei ole kokemusta, mutta olen lukenut..."

Poissa Rusakko

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2996
  • Nautin autoni kulmikkaina ja naiseni kurvikkaana
    • Vesan Volvo-sivut
Vs: Volvo 240 GL '88
« Vastaus #20 : 08.08.2013, 08:30:06 »
Alkais olemaan melkein valmista, kun hukassa ollut öljynpainekkin löytyi. Enää tarttis löytää lohkon kylkeen vesimarkka, jota sininen tiski ei enää myy ja motonettikin tarjos väärän limpun. Jännäks menee ajetaanko tänä kesänä vai ootetaanko ajokautta 2014? Melekein myyntiin joutais koko puolimoottoriviritelmä...
10€ tarjottu!
V70R FWD Manual -98,     V70R AWD Automatic -00,  740 B6304 Manual -87,      240 16v turbo Manual -88

Poissa Kaziganth

  • Biokaasumies / Karaokemestari
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4106
  • Hämeen hitain
Vs: Volvo 240 GL '88
« Vastaus #21 : 08.08.2013, 08:40:44 »
10€ tarjottu!
+puoliksi syöty banaani. Ja nypityt 14" nastarenkaat
No kun halvalla sai.

Poissa Orlov

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1715
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 240 GL '88
« Vastaus #22 : 08.08.2013, 17:48:10 »
Alkais olemaan melkein valmista, kun hukassa ollut öljynpainekkin löytyi. Enää tarttis löytää lohkon kylkeen vesimarkka, jota sininen tiski ei enää myy ja motonettikin tarjos väärän limpun. Jännäks menee ajetaanko tänä kesänä vai ootetaanko ajokautta 2014? Melekein myyntiin joutais koko puolimoottoriviritelmä...

Löytyykö tuosta sopivan kokoinen? http://www.partsforvolvosonline.com/default.php?cPath=105_875_952

Poissa sekokupu

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1788
  • Volvo Rapist Club Finland
Vs: Volvo 240 GL '88
« Vastaus #23 : 09.08.2013, 09:51:18 »
Skandixilla on ainakin ollut vesimarkkoja.

Poissa Kaapeli

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 132
  • Voi miksi taas?
Vs: Volvo 240 GL '88
« Vastaus #24 : 20.08.2013, 02:16:06 »
No niin, startilla jo konetta pyöritelty ja ihmetelty yhtä jos toistakin. Vesimarkka tarttis vissiin olla 42mm versio, kun kaikkia muita kokoja on repullinen ja mikään ei ota sopiakseen. Noh, vedet koneessa tai ei, niin huomenna ois tavotteena saada laite käyntikuntoon... Ehkä sittenkin vielä tänä syksynä säätöön ja kadulle nettiauton sijasta?
Volvot: V70 D5 '05, 940 Turbo '98,  240 "Drifter" '88
Autot: Pontiac Tempest 2D HT '67, Pontiac Bonneville '79, VW Kupla '65, VW T1 '62
"Itsellä ei ole kokemusta, mutta olen lukenut..."

Poissa Kaapeli

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 132
  • Voi miksi taas?
Vs: Volvo 240 GL '88
« Vastaus #25 : 23.10.2013, 04:56:00 »
Hohhoo! Nyt tarttee lainata Matti Nykästä ja todeta "jos jokin on varmaan, niin se on varmaa, että..." tällä vekottimella ei ajeta ainakaan ennen lumien tuloa. Jokaista vesimarkkaa on hakattu paikalleen ja kaikilla keinoilla on koitettu Tatechiin syöttää ohjelmaa, mutta kumpikaan ei oikeen ota onnistuakseen.

Antaa olla, vaihdan projektia talven ajaksi... Myykääs mulle Farmari Amazon tai tosi halpa (mätä) Pyhimys!
Volvot: V70 D5 '05, 940 Turbo '98,  240 "Drifter" '88
Autot: Pontiac Tempest 2D HT '67, Pontiac Bonneville '79, VW Kupla '65, VW T1 '62
"Itsellä ei ole kokemusta, mutta olen lukenut..."

Poissa Kaapeli

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 132
  • Voi miksi taas?
Vs: Volvo 240 GL '88 (HX35)
« Vastaus #26 : 05.01.2014, 02:52:44 »
Lumien tuloon on enää pari päivää, joten:

Viimeinkin motivoiduin tekemään Volvolle toimenpiteitä ja laitoin siihen lohkolämppärinvastuksen, joka sittenkin löytyi motonetistä... Auto ei enää pidä pelkästään nesteitä sisällään, vaan myös lämmittää ne tarvittaessa  8). Lisäksi apulaitehihnat on mitoitettu ja isketty pannuhuoneeseen paikoilleen sekä polttoaineet liruteltu turvatankkiin. Enää tarttee jonkun Tatech-velhon saapua tallille kertomaan miten laitteen saa käyntiin.

Ohimennen ois myös kiva tietää, missä valmiiks käännetyt peltivanteet sais levitettyä, tai sitten missä sais vanteet käännettyä ja levitettyä?
Volvot: V70 D5 '05, 940 Turbo '98,  240 "Drifter" '88
Autot: Pontiac Tempest 2D HT '67, Pontiac Bonneville '79, VW Kupla '65, VW T1 '62
"Itsellä ei ole kokemusta, mutta olen lukenut..."

Poissa Keme

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 368
  • Jee jee
Vs: Volvo 240 GL '88
« Vastaus #27 : 07.01.2014, 08:38:17 »
Voi veljet! Sehä o ens kesänä nipussa!
Ja jo ens kesänä ajossa!
!

Poissa Fileman

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 852
  • högbacken garage
Vs: Volvo 240 GL '88 (HX35)
« Vastaus #28 : 07.01.2014, 10:39:51 »
Vannepaja.fi
Volvo 242 -77 B230
Garaget

Poissa Kaapeli

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 132
  • Voi miksi taas?
Vs: Volvo 240 GL '88
« Vastaus #29 : 15.01.2014, 01:14:24 »
Ja jo ens kesänä ajossa!

En tiiä kannataako sortua moiseen liiotteluun. Kokemus on jo sen verran opettanut, että varmaa on vain epävarmuus. Huomenna kuitenkin ois pieni mahdollisuus, että velho Tatechinmaasta saapuisi paikalle ihmettelemään mitä, missä, milloin ja miksi.
Volvot: V70 D5 '05, 940 Turbo '98,  240 "Drifter" '88
Autot: Pontiac Tempest 2D HT '67, Pontiac Bonneville '79, VW Kupla '65, VW T1 '62
"Itsellä ei ole kokemusta, mutta olen lukenut..."

 

Autoracing  KL-varaosat