Elekma  Autoracing

Tuoreimmat viestit

Sivuja: [1] 2 3 ... 10
1
Ahtopaineanturiahan tuo herjaa. Putsausta, liittimien tarkastusta, anturin vaihtoa jne, siitä alkuun.
2
Projektipäiväkirjat / Vs: Miracle Team 242R-project
« Uusin viesti kirjoittanut Neverbe4 tänään kello 20:33:45 »


No niin taas on projekti edennyt ja ottanut takapakkia.



Apulaite hihna enää paikalleen niin käynnistämään


Kardaani tehty


Kardaani maalattu


Ja paikallaan


Johdot alkaa olemaan tehty että pääsee käynnistää. Pitää sitten asetella paikalleen kunhan kojelauta saadaan paikalleen ja sitten keskikonsoli tehtyä



Kojelaudan mittaritaulu uusiksi. Tabletti ja valot sekä muutama mittari koristeeksi


Väri on vapaa, kuhan on musta


Gudinaf


3
Veteraanit / Vs: classicvolvorestoration Kokemuksia
« Uusin viesti kirjoittanut MKazon tänään kello 20:32:53 »
Positiivinen kokemus, puolen kymmentä kertaa tilattu ja toimii hyvin.
4
Lainaan hieman tätä keskustelua, koska vika on samankaltainen kuin aikaisemmassa kulkupelissä.

Volvo v70 MK3 vm.2007. Asensin vastaavasta purkuautosta alkuperäisen vetokoukun, johtosarjan (30763877) ja sekä ohjainmoduulin (30716987). Kyseessä 7-napainen sarja.

Käytin tuota volvocarssin ohjetta, mikä löytyy volvon sivujen kautta. Lisäsin 40A sulakkeen takasulakekeskukseen niin kuin ohjeessa käskettiin. Auton johtosarjan liittimet kävivät suoraan paikalleen. Tässä keskustelussa puhuttiin tuossa aiemmin jostain toisen sulakkeen lisäämisestä, mutta tässä minun löytämässä asennusohjeessa sellaisesta ei kuitenkaan puhuttu mitään.

Auto kävi Avainvaunulla ohjelmoinnissa. Kun menin hakemaan autoa ohjelmoinnista, asentaja kertoi, että he eivät saaneet pistoketta toimimaan. Ohjelman olivat saaneet ladattua, mutta pistokkeeseen ei tule moduulilta mitään. Voiko olla, että tuo moduuli on tosiaan väärällä koodilla, kun eivät kuulemma olleet volvon omilla ohjelmilla löytäneet tuolla osanumerolla tuollaista moduulia? Onko muilla ollut itse moduuleissa vikoja?

Itse googlailin tuolla minun moduulin osanumerolla ja löytyy kyllä vastaavuutta volvon eri malleihin soveltuvana, myös v70 mk3 volvoon. Volvolta antoivat minulle tämän hetkisen Volvon järjestelmän ilmoittaman osanumeron kyseiseen autoon sopivana: 31350479 Pitääkö tässä alkaa metsästää uutta ohjainta vai keksiikö joku muuta järkevää syytä tälle ongelmalle?
5
S40/V50 (vm.04-12), C30, C70 (vm.06-13) / Vs: Volvo S 40 2.4 bensa 2006 ja VVT .
« Uusin viesti kirjoittanut laatikkovika tänään kello 20:20:27 »
https://aeromotors.fi/kataloog/volvo/s40-ii-544/2-4/moottori/nokka-akseli?page=2&of=m5089;t17819;s10497

Vaikka tuolta. On niitä motonetissä vähän kalliimmalla mutta tuon hintanen paketti tulee virosta ilman kuluja, kannattaa kerätä muutakin rojua lähetykseen kun ei maksa rahti.

Yks vvt pyörä on imunokalla joka öljynpaineella säätyy. Tuskin tarvii pakopyörää vaihtaa.
Kokeile onko pyörässä väljää akselin suuntaisesti tai onko öljyä siellä rattaan takana, pahimmillaan jo hihnassakin.

Eipä täällä kaikki tiedä kaikkea eikä välttämättä parissa päivässä saa vastausta, niin ikävää kuin se onkin.
Väittäisin kyllä että tämä on suhteellisen aktiivinen foorumi verrattuna moneen muuhun.
6
Moro!

Elikkä otsikon kikkare ei välillä kiihdy mihinkään. 200D Mersukin menisi ohi jos kiihdytyskisoihin lähdettäisiin. Yleensä alkaa toimimaan kun auton sammuttaa ja starttaa uudelleen. Joskus joutuu pari kolme kertaa tekemään ko operaation että tehot palautuvat.

Autocom ja Delphi antoi liitteen kuvassa näkyvät vikakoodit. Hehkun koodi tuskin tähän liittyy.

7
Projektipäiväkirjat / Vs: Volvo Amazon 4D 122Sport Turbo
« Uusin viesti kirjoittanut Zebe tänään kello 19:55:12 »
Viikon verran odottelin Finjectorilta viestiä jos olisi saanut suoria tulpanhattuja hyllyyn. Tänään kyselin niin ei ollut vielä tullut.. Tarjosi 45-asteisia ja olin sitä itse mieltä ettei ne sovi, mutta Finjectorin myyjä sanoi että niitä olisi vinokoneissa käytetty niin teetin johtosetin niillä ja kävin hakemassa.

Noh eihän ne sinne käy.. tai käy jos laittaa menemään ne alakautta, eli pakosarjan alta, muihin suuntiin ottaa pakosarjan laippaan tai kanteen kiinni.   :-[

Hieman meinaa kismittää, ensinnäkin 190km ajoa noiden johtojen takia ja eihän ne johdotkaan halvat ollut. Enkä syytä Finjectoria, vaan olisi pitänyt omaan näkemykseen luottaa ettei ne sovi.

Mietin nyt että katkaisenko nuo johdot ja haen huomenna Biltemasta suorat hatut tilalle, ei taida kivijalkakaupoista muuten löytyä tästä lähistöltä.
8
Rakentelin valkeaan sunnuntaina toisen katin, koska vanhasta oli lähteny sisukset liikkeelle, ja mittasin päästöt. Tänään kävin konttorilla näytillä, eikä katsastaja löytänyt mitään moitittavaa. Toisaalta vuodessa tuli vain 1030km :idiot2:

Ajomäärään, jne. liittyen olenkin pyöritellyt jo aikani mitä valkealle tekee. Tämän hetken päätös on laittaa rullaavana myyntiin ja siirtää tekniikka takaisin Englantilaiseen.
9
S40/V50 (vm.04-12), C30, C70 (vm.06-13) / Volvo S 40 2.4 bensa 2006 ja VVT .
« Uusin viesti kirjoittanut Harley1340 tänään kello 19:19:40 »
Ei kukaan sitten vastaillut ed kysymykseen niin kysytään nyt sitten mistä porukat on tilaillut nuota VVT pyöriä ?
Ja pitääkö ne yleensä molemmat vaihtaa...kuumana startatessa hetken rallattaa...
10
S40/V50 (vm.04-12), C30, C70 (vm.06-13) / Vs: S40 -05 räpsii pitkiä
« Uusin viesti kirjoittanut tuningki tänään kello 18:58:57 »
Näyttäs johtuneen palaneesta lyhyidenpolttimosta
Sivuja: [1] 2 3 ... 10
KL-varaosat  Race.fi