Kaikenlaiseen pieneen säätöön ja muutaman osan vaihtamiseen koneesta toiseen sai kulumaan hyvin aikaa, mutta nyt valkea on koekäytetty ja hyvin lyhyt koeajo tehty. Tällä hetkellä ei oireita, lähti hyvin käyntiin ja on pikkaisen herkempi ottamaan kierroksia kuin kaksoismassalla
Ohjaustehostimenpumpun jätin pois, eikä uudempaa mallia ois ollutkaan "hyllyssä". Laikkasin apulaitetelineestäkin pois kaiken ylimääräisen. Kytkinhaarukan kuulaa korotin 12mm ja tarvittava polkimenliike on nyt sen verran lyhyt, että pakko tehdä rajoitin polkimelle.
Pientä aikaa vievää säätöä oli mm. vuoto lämmönvaihtimen vesiletkussa. Vanha kone oli vanhempaa mallia, eikä siinä ole lämmönvaihdinta. Jossain kohtaa jäänyt purkuosan letku puristuksiin ja tullut pistereikä. Letkua lyhemmäksi ja sillä hyvä. Tietysti otin kotoa lähtiessä vanhemmanmallin vesiputken lohkon kylkeen ja siinähän ei ole juuri tuolle lämmönvaihtimen letkulle paikkaa, vaan se piti hitsata paikalleen. Jakohihnan väpätystä katselin ja testailin vähän kireyttä. Vaikuttaa olevan kiristimen varat aika rajoilla ja sille on tehtävä kyllä jotain ennen kuin polkee reilummin.
Töiden jälkeen öljynvaihto ja aloittaa ajelu.