Diudi! Timolla ei väännöllä ollut merkitystä kun todisti vastaavuudet 186hepalle noilla muilla keinoilla kun volvolapulla.
MUTTA jos sinä käytät tilaamasi Volvolapun, niin viimeistään trafista pomppaa takaisin jos vertaavat penkkilappua ja todistusta että vääntöähän on enemmän mitä maahantuoja sallii, joten päättelvät että vääntö nousee "liian merkittävästi" tjsp.
Miksei voi tehä helposti ja muutoskatsastaa niin mopona että varmasti menee rajoihin, niin ei tarvitse spekuloida?
Volvolappu + teholappu riittää, volvolappu todistaa kaiken mitä timo todisti muuten ja teholappu kertoo että ollaan rajoissa. Toki vielä pitää todistaa että mitkä osat on autossa, jos penkki tulos on yli 110kw "eivaadi muutoksia" -rajan.
Ja sitte semmosen huhun kuulin naapuri konttorilta, että hukkaportissa pitäs olla joku sinetti sit ku on penkitetty..?
TORNARI. Penkittäjä merkitsee penkkilappuu, runkonumeron + omien tietojensa lisäksi välijäähdyttimen speksit sekä ahtopaineen tai vaihtoehtoisesti käytetään ahtopaineen piirtoa lapulle, mutta jokatapauksessa tämä riittää. Katsastusmiehen on helppo rykästä vähän hätäsemmin konttoorin pihassa ja todeta ettei ahtopaine nouse yli.