Kulkukoira  Proturbo

Team Recycle Racing Finland - 850 T5 -> T4

  • 368 Vastauksia
  • 166673 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7974
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Vs: Team Recycle Racing Finland - 850 T-5R
« Vastaus #300 : 29.05.2016, 21:00:20 »
Jarrupäivitys tehtynä.

Ärrän 330 mm levyt ja BMW 750 Brembot.






Poissa Hurm0s

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2137
  • R = Refinement
Vs: Team Recycle Racing Finland - 850 T-5R
« Vastaus #301 : 29.05.2016, 21:42:05 »
Nyt lampsitaan takas talliin nuolemaan haavat ja palataan radalle uusilla muutoksilla.

Jarrupäivitys tehtynä.

Ärrän 330 mm levyt ja BMW 750 Brembot.

(Kuva poistettu lainauksesta.)

(Kuva poistettu lainauksesta.)

(Kuva poistettu lainauksesta.)

Sä oot nyt selvästi käsittänyt jotain väärin, noi jarruthan siis hidastaa vauhtia :D
V90 T8 -19  /  V70 D5 Summum -14  /  V50 D5 Summum -08  /  164 Automatic -70

Poissa TPK1980

  • Hallituksen varajäsen - Pyykkääjä
  • Valvoja
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: -6029
  • RWGWGWARAHHHHWW RGGWRWRW
Vs: Team Recycle Racing Finland - 850 T-5R
« Vastaus #302 : 29.05.2016, 21:54:15 »
Mikä alusta tässä on? En ainakaan ekan viestin infopläjäyksestä huomannut.
Jotenkin tosta Mopoilijan kuvasta pikaisesti katsomalla, sanoisin että takapää on liian löysä. http://kuvia.1g.fi/kuvat/2016/VW-Open+2016/DRU_6682.jpg
Paino siirtyy liian herkästi "kokonaan" taakse -> etupää kevenee likaa -> linglong ei enää pure herkästi katuun
Tietty jos lähtee hifistelemään niin kumpaankin päähän iskarit joissa on sisään- ja ulosjoustoille omat säädöt niin saisi etupäätäkin purevammaksi.

Sä oot nyt selvästi käsittänyt jotain väärin, noi jarruthan siis hidastaa vauhtia :D

:D
E36 320i Taxi -92 -> Clio II ph. 2 1.4-16v -04 -> Clio II RS172 Ph. Quick -01 -> Mustikka -02 -> C70 B5204FS+AW50-42 -99 -> Varsovan liiton Arkkupakastin -16
Viestit saattavat sisältää huomattavia määriä sarkasmia!

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7974
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Vs: Team Recycle Racing Finland - 850 T-5R
« Vastaus #303 : 29.05.2016, 22:05:26 »
Mikä alusta tässä on? En ainakaan ekan viestin infopläjäyksestä huomannut.
Jotenkin tosta Mopoilijan kuvasta pikaisesti katsomalla, sanoisin että takapää on liian löysä. http://kuvia.1g.fi/kuvat/2016/VW-Open+2016/DRU_6682.jpg
Paino siirtyy liian herkästi "kokonaan" taakse -> etupää kevenee likaa -> linglong ei enää pure herkästi katuun
Tietty jos lähtee hifistelemään niin kumpaankin päähän iskarit joissa on sisään- ja ulosjoustoille omat säädöt niin saisi etupäätäkin purevammaksi.

:D

Olisko Konin säädettävä. Takaiskarit on tosiaan löysällä. Pitäis säätää ne tiukimmalle. Edestä säädinkin jo viime ratapäiville. Takaluukussa on nyt muutenkin vähän ylimääräistä painoa musiikkivehkeiden vuoksi, niin ei auta asiaa yhtään.

Mulla olis tähän Variante 2 setti, mutta kun tuokin on ns normiajossa ollut ihan ok, niin ei ole tullut vaihdettua.

Poissa Hurm0s

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2137
  • R = Refinement
Vs: Team Recycle Racing Finland - 850 T-5R
« Vastaus #304 : 29.05.2016, 22:42:51 »
Olisko Konin säädettävä. Takaiskarit on tosiaan löysällä. Pitäis säätää ne tiukimmalle. Edestä säädinkin jo viime ratapäiville. Takaluukussa on nyt muutenkin vähän ylimääräistä painoa musiikkivehkeiden vuoksi, niin ei auta asiaa yhtään.

Mulla olis tähän Variante 2 setti, mutta kun tuokin on ns normiajossa ollut ihan ok, niin ei ole tullut vaihdettua.
Älä säädä tiukimmalle, tulee aivan järkyttävän kova. Kokeile johonkin puoleenväliin.

Tässä(kin) ne eibachin jouset on takana jo aika löysät.
V90 T8 -19  /  V70 D5 Summum -14  /  V50 D5 Summum -08  /  164 Automatic -70

Poissa TPK1980

  • Hallituksen varajäsen - Pyykkääjä
  • Valvoja
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: -6029
  • RWGWGWARAHHHHWW RGGWRWRW
Vs: Team Recycle Racing Finland - 850 T-5R
« Vastaus #305 : 29.05.2016, 23:46:07 »
Älä säädä tiukimmalle, tulee aivan järkyttävän kova. Kokeile johonkin puoleenväliin.

Tässä(kin) ne eibachin jouset on takana jo aika löysät.
Kadulla voi olla kivireki jäykimmällä, mutta stripille jos pääsee testaamaan niin siellä kokeilee eri säätöjen vaikutusta.

Niissä Koneissa on vielä kuitenkin mehut tallella? Cliossa semmoset oli kun se mulle tuli, takana tuli mehut ulos ja edessä toinen puoli ruostui poikki ;D

E36 320i Taxi -92 -> Clio II ph. 2 1.4-16v -04 -> Clio II RS172 Ph. Quick -01 -> Mustikka -02 -> C70 B5204FS+AW50-42 -99 -> Varsovan liiton Arkkupakastin -16
Viestit saattavat sisältää huomattavia määriä sarkasmia!

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7974
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Vs: Team Recycle Racing Finland - 850 T-5R
« Vastaus #306 : 30.05.2016, 13:52:21 »
Cliossa semmoset oli kun se mulle tuli, takana tuli mehut ulos ja edessä toinen puoli ruostui poikki ;D
Samalla tavalla kävi vaimon Saabissa (9-3). Tolppa meni poikki kierteiden alapäästä.

Poissa Morjenz

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 572
  • www.vrcf.fi
Vs: Team Recycle Racing Finland - 850 T-5R
« Vastaus #307 : 30.05.2016, 14:02:19 »
Kiikala on ollut aina haasteellinen paikka ajaa. Jos kastelet renkaat burnismontulla, etkä pyöritä puhtaaksi - ei se rengas pidäkään mitää. Stagella on myös jonkinverran bitumipaikkauksia ja jos erehtyy lämpimän renkaan ajamaan sellaisen päälle - on lähes varmaa, että jää sutimaan paikalleen. Kosteahko ja pilvinen ilma (maksimi moottoriteho käytössä ja viileähkö asfaltti = ei hyvä)

Itse laskin roskiskuntoisista Federal 595 renkaista paineet 1,5 kilon tietämille niin tuntui pitävän kohtuullisesti. Lähtökierrokset rontti 3500 rpm ja luistattaen liikkeelle. Kun pitoa alkaa löytymään kaasu pohjaan. Takapää tuntui tosiaan niiavan Volvossa liikaa.

Oliko sulla JuhaU aikakorttia, josta näkisi noita kennojen väliaikoja? Oma 60ft aika jäi 150-170 hv moottoriteholla 2,51s. Paras aika: 15.52 @ 148 km/h

Pientä hienosäätöä Volvon alustaan, pyöränkulmiin ja pitävät eturenkaat alle niin eiköhän 850 ala liikahtaa.

PS: Siististi toteutettu ahdinasennelma.
« Viimeksi muokattu: 30.05.2016, 14:08:28 kirjoittanut Morjenz »
-Homelompakko Racing Team-
-Astra GSi 16v -92 "Papaatti"-
14,60s / 151,64 km/h / 2,17s 60ft

Poissa Wortex

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 584
  • www.vrcf.fi
Vs: Team Recycle Racing Finland - 850 T-5R
« Vastaus #308 : 22.06.2016, 20:45:27 »
Joutuko paljon muokkaileen et sai satulat sopimaan?
S60 T5

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7974
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Vs: Team Recycle Racing Finland - 850 T-5R
« Vastaus #309 : 06.07.2016, 14:41:02 »
Joutuko paljon muokkaileen et sai satulat sopimaan?

Adapterit piti teettää ja hakea uudet kiinnityspultit. Muuten oli aika hyvin suunniteltu etukäteen, niin asennus oli aika helppo. Jarruletkutkin oli samalla liittimellä.

Ratapäivillä viikonloppuna näkee miten toimivat kunnon käytössä. Kadulla ne on todettu paljon paremmiksi, mitä edelliset jarrut.

Poissa Morjenz

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 572
  • www.vrcf.fi
Vs: Team Recycle Racing Finland - 850 T-5R
« Vastaus #310 : 07.07.2016, 11:49:56 »
Onko kierrosaikatavotteita jo asetettu?
-Homelompakko Racing Team-
-Astra GSi 16v -92 "Papaatti"-
14,60s / 151,64 km/h / 2,17s 60ft

Poissa Turbo 242

  • Global Moderator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 8962
  • Teiden tukko
Vs: Team Recycle Racing Finland - 850 T-5R
« Vastaus #311 : 07.07.2016, 14:15:05 »
Onko kierrosaikatavotteita jo asetettu?

Ajoharjoittelun ollessa kyseessä ei ajeta kelloa vastaan. :juhau:
Volvo 242 -77 2.3T, Volvo 940 -98 2.3T, Volvo V60 -15 D4 AWD R-Design aut, Asuntovaunu Adria 613 UL -04 (SFC 141540)

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7974
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Vs: Team Recycle Racing Finland - 850 T-5R
« Vastaus #312 : 09.07.2016, 22:33:27 »
Hauskaa oli paras suoritus radalla pysti kotiin tuomisina.


Poissa Maxxxed

  • Valvoja
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 6143
  • Tjuurboooo
    • Teemu Lehtisaari Photography
Vs: Team Recycle Racing Finland - 850 T-5R
« Vastaus #313 : 09.07.2016, 23:14:47 »
Hauskaa oli paras suoritus radalla pysti kotiin tuomisina.

(Kuva poistettu lainauksesta.)

Huippua!  8)
Volvo S40 T4 1997 (Kilpuri)
Bmw F25 LCi 20d xDrive M-Sport 2015 (Käyttis)

Poissa pomo

  • Group A
  • ********
  • Viestejä: 8227
  • KOFF ROCK!!
Vs: Team Recycle Racing Finland - 850 T-5R
« Vastaus #314 : 09.07.2016, 23:17:55 »
Hienosti liikahti. Takavedot oli helppoo kauraa.  ;)

 

Race.fi  Puotilan autokorjaamo