Tästä lähti aikaisempi "isolohko" kiertoon ja kun kone oli haettu tätä pyydettiin hääautoksi. No aattelin, että kasaan nurkista löytyvistä osista koneen keulalle ja käyn heittämässä hääkeikan. No ei mennyt ihan kuin Strömsöössä. Tähän ajatellussa koneessa olikin nokka-akselivaurio ja keskimmäinen nokka-akselin laakeri oli kaput.
No soitto kaverille ja hain sen nurkista koneen, jonka hän oli ostanut toimivana. Siis myyjän mukaan. Ei mennyt sekään ihan putkeen, mutta nyt auto jo käy ja liikkuu omin voimin.
Tehtyjä korjauksia...
- jako oli 180 astetta pielessä ja
- kipinä oli totaalisen hukassa
- vaihdettuja osia
- virran jakajan kansi
- pyörijä
- tulpanjohdot
- kärjet
- kondensaattori
Tuli taas verestettyä sähkötekniikan opintoja kun mittasi Puolan ja johtimien vastuksia ja johtojen eheyttä.
Äsken auto meni ajamalla talliin ja huomenna kaasuvivuston muokkaus ja jäähdytin paikalleen.
Vois sen ehkä pestäkin. Onneksi lauantaihin on vielä monta tuntia.