Ruostesuojauksessa ei ole eroa ns. Suomi-auton ja tuontiauton välillä, mutta useasta tuontiautosta uupuu tuo mainitsemasi Webasto. Kyllä ilman sitäkin pärjää, mutta näissä autoissa valinnanvaraa riittää, niin ehdottomasti etsisin yksilön, jossa Webasto on, on se sen verran iso mukavuustekijä. Sen verran hitaasti diesel lämpeää, että kovalla pakkasella varsinkin, saa odotella ikuisuuden ennenkun kone on täysin lämmin. Hybridin osalta puhut ilmeisesti D6 -mallista? Itselläni ei ole siitä henkilökohtaista kokemusta, mutta lähipiirissä on/on ollut muutama vajaa 300tkm veivattu yksilö ja mitään pahaa sanottavaa ei ole ollut. Käsittääkseni se kuuluisa ilmastoinnin kompura oli suurin tätä autoa kohdannut epidemia, mutta kun sekin on nyt saatu aikalailla hoidettua, niin en näe näissä isompia riskejä, tottakai hybridi tuo aina vikapaikkoja lisää, mutta näistä en murehtisi liikaa. Varsinkin akustot näissä tuntuvat kestävän käyttöä ja aikaa todella hyvin, varmaan aikanaan Volvolla ohjelmoineet aika isot puskurit akun molempiin päihin.