Race.fi  Puotilan autokorjaamo

Volvo 855R 2.0, 96

  • 112 Vastauksia
  • 39699 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa futos69

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 79
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 855 T-5 2.0, 96
« Vastaus #30 : 25.02.2014, 21:12:54 »
Kappas vain minttu sekä ville!  8)


Ärrän petkelehän se on.
« Viimeksi muokattu: 25.02.2014, 22:27:12 kirjoittanut futos69 »
Mopo karkaa joskus käsistä

Poissa Merlin

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1409
  • Pessimisti ei pety ja positiivisuus on perseestä.
Vs: Volvo 855 T-5 2.0, 96
« Vastaus #31 : 25.02.2014, 21:42:12 »
Onnittelut! O0

Poissa futos69

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 79
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 855 T-5 2.0, 96
« Vastaus #32 : 25.02.2014, 21:58:28 »
Onnittelut! O0

Kiitos. Tää on ihan positiivinen yllätys kun tämä myytin T-5:sena, kerrankin näin päin.
Mopo karkaa joskus käsistä

Paikalla 8-pätkä

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2286
Vs: Volvo 855 T-5 2.0, 96
« Vastaus #33 : 25.02.2014, 22:17:45 »
Bilteman yms. hakuihin kannattaa suhtautua varauksella jos on tuontiauto. nimim. kokemusta on yhden S70 kanssa josta aina sai milloin mitäkin osia.

Todellakin, oma italiantuonti-960 on ad-varaosahaun mukaan 965 kombi, sedanilta tuo vaan mun mielestä kovasti näyttää... :2funny:

Ihan mukava yllätys varmasti näin päin! O0
V60 D3 Inscription -20
142 -72 (?? + ??) Showroom
Suzuki Bandit N1200 -96

Poissa Carcha

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 208
  • B5254T2
Vs: Volvo 855R 2.0, 96
« Vastaus #34 : 25.02.2014, 22:45:29 »
Nonni, italoärrähän se siellä. Ajattelinkin, ettei kukaan jaksaisi noin huolellista työtä tehdä muuttaakseen 2 litraisen turbonsa ärrää vastaavaksi. (Kulmamies asia erikseen ;D) Onnea vaan, kerrankin näin päin.

XC70 2.5T -05, V50 2.4 -07

Poissa futos69

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 79
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 855R 2.0, 96
« Vastaus #35 : 26.02.2014, 16:56:40 »
Todella jees juttu tuo R, mutta ärräkin täytyy leimata eikä sitä hommaa yhtään helpota patentti viritykset.

Eli hylsy tuli, valot tähän on joku uuvatti ruuvannu päin vittua, xenonit on asennettu mutta samalla rikottu/poistettu käytöstä valojen korkeudensäätölaite, pesuri rikottu/otettu pois käytöstä tai edestä ja noille xenoneille nimenomaan pitää olla nuo pesurit, valojen umpiot ei ole E-hyväksytyt ja toisessa on tuo valokuvio päin persettä, etusumarit on maalattu samalla kun tuota puskurin huulta on maalattu  :uglystupid2: mä en edes tajunnu että siellä semmoset enään on, katoin vaan että jotkut tulpat vedetty niihin reikiin.

Että näin, muuten tuo olikin ihan tikissä. Taidan laittaa tuonne ihan tavan H-neloset ja putsailla tinnerillä nuo sumarit. Jostain pitäisi vielä keksiä tuohon umpiot ja pesurinkin taidan hommata jostain, jos jollain on nurkissa pyörimässä ko osat niin yveetä voi pistää tulemaan. Mitenköhän vaikee homma tuo korkeudensäädön korjaaminen on...
Mopo karkaa joskus käsistä

Poissa futos69

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 79
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 855R 2.0, 96
« Vastaus #36 : 26.02.2014, 21:14:50 »
Jees jos ottais itsekkin aivot sieltä narikasta, korkeudensäätö on tosiaan noissa umpioissa itsessään  :-[ Täytyy huomenna tarkemmin katsella että mikä siellä on homman nimi mutta ilmeisesti siellä nyt joku mättää noissa umpioissa.

Tuli vaan mieleen että pitäiskö sit samalla ostaa enkelinsilmät jos uudet hommaa, noi ois melkein saman hintaiset kuin tarvike umpiot mätänetistä.



Mielipiteitä?
Mopo karkaa joskus käsistä

Poissa Tome-

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1681
Vs: Volvo 855R 2.0, 96
« Vastaus #37 : 26.02.2014, 22:13:42 »
Jees jos ottais itsekkin aivot sieltä narikasta, korkeudensäätö on tosiaan noissa umpioissa itsessään  :-[ Täytyy huomenna tarkemmin katsella että mikä siellä on homman nimi mutta ilmeisesti siellä nyt joku mättää noissa umpioissa.

Tuli vaan mieleen että pitäiskö sit samalla ostaa enkelinsilmät jos uudet hommaa, noi ois melkein saman hintaiset kuin tarvike umpiot mätänetistä.

(Kuva poistettu lainauksesta.)

Mielipiteitä?

Mun mielestä näissä annelit ei vaan toimi. Orkkikset istuu keulalle kuten kuuluu.
Menneitä ja nykyisiä Volvoja ~aikajärjestyksessä:
144 '72, 242 '79, 240 '85, 240 '86, 740 '85, 740 '89, 850 '96/97, 940 '95, S70 '99, S80 '07, V70 '05, 850 '95/96, V70 '00, V70 '07, V70 '05, V70 '07, XC90 '13 / 854R '96/ 855 T-5R '95 / XC60 T8 Inscription '19

Poissa Tonskulii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1430
Vs: Volvo 855R 2.0, 96
« Vastaus #38 : 26.02.2014, 22:57:50 »
Ne vaaleat "annelit" istuu mun silmään oikein nätisti.

Elikkäs nämä. Noi varmaan hommaisin omaankin raatoon, jos en olisi köyhä opiskelija.

Toki originaalitkin ajaa täysin asiansa, ja esim USA-vilkuilla ulkonäkö muuttuu reilusti parempaan suuntaan.

Ja onnittelut iloisesta yllätyksestä. O0
EX: 850 2.5 10V -95 10/09 - 7/10
EX: C70 2.5T -99 7/10 - 10/10
NYK: 855 2.0 T-5 10/10 -->

Poissa dometic

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 566
  • V70 D5 --- 240 B???
Vs: Volvo 855R 2.0, 96
« Vastaus #39 : 26.02.2014, 23:23:55 »
Todella jees juttu tuo R, mutta ärräkin täytyy leimata eikä sitä hommaa yhtään helpota patentti viritykset.

Eli hylsy tuli, valot tähän on joku uuvatti ruuvannu päin vittua, xenonit on asennettu mutta samalla rikottu/poistettu käytöstä valojen korkeudensäätölaite, pesuri rikottu/otettu pois käytöstä tai edestä ja noille xenoneille nimenomaan pitää olla nuo pesurit, valojen umpiot ei ole E-hyväksytyt ja toisessa on tuo valokuvio päin persettä, etusumarit on maalattu samalla kun tuota puskurin huulta on maalattu  :uglystupid2: mä en edes tajunnu että siellä semmoset enään on, katoin vaan että jotkut tulpat vedetty niihin reikiin.

Että näin, muuten tuo olikin ihan tikissä. Taidan laittaa tuonne ihan tavan H-neloset ja putsailla tinnerillä nuo sumarit. Jostain pitäisi vielä keksiä tuohon umpiot ja pesurinkin taidan hommata jostain, jos jollain on nurkissa pyörimässä ko osat niin yveetä voi pistää tulemaan. Mitenköhän vaikee homma tuo korkeudensäädön korjaaminen on...

Aika homma siinäkin on bos sinne H4 polttimot meinaat laittaa. Näissä oli muistaakaeni H1 polttimot pitkissä ja lyhyissä.
Vikakoodien lukua Torquella Huittisissa.

Poissa Tome-

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1681
Vs: Volvo 855R 2.0, 96
« Vastaus #40 : 27.02.2014, 06:36:51 »
Ne vaaleat "annelit" istuu mun silmään oikein nätisti.

Elikkäs nämä. Noi varmaan hommaisin omaankin raatoon, jos en olisi köyhä opiskelija.

Toki originaalitkin ajaa täysin asiansa, ja esim USA-vilkuilla ulkonäkö muuttuu reilusti parempaan suuntaan.

Ja onnittelut iloisesta yllätyksestä. O0

Nuo menee kyllä paremmin (näyttää paremmalta vs. mustapohjainen), totta.
Menneitä ja nykyisiä Volvoja ~aikajärjestyksessä:
144 '72, 242 '79, 240 '85, 240 '86, 740 '85, 740 '89, 850 '96/97, 940 '95, S70 '99, S80 '07, V70 '05, 850 '95/96, V70 '00, V70 '07, V70 '05, V70 '07, XC90 '13 / 854R '96/ 855 T-5R '95 / XC60 T8 Inscription '19

Poissa futos69

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 79
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 855R 2.0, 96
« Vastaus #41 : 27.02.2014, 09:24:57 »
Aika homma siinäkin on bos sinne H4 polttimot meinaat laittaa. Näissä oli muistaakaeni H1 polttimot pitkissä ja lyhyissä.

Jees huomasin tuonkin, tosin vanhemissa on h4 polttimot tai niin mä ainakin käsitin.

Ne vaaleat "annelit" istuu mun silmään oikein nätisti.

Elikkäs nämä. Noi varmaan hommaisin omaankin raatoon, jos en olisi köyhä opiskelija.

Toki originaalitkin ajaa täysin asiansa, ja esim USA-vilkuilla ulkonäkö muuttuu reilusti parempaan suuntaan.

Ja onnittelut iloisesta yllätyksestä. O0

EI sähköistä korkeussäätöä, eli noita ei saa laittaa tähän, se on 95 eteenpäin kun toi korkeudensäätö vaaditaan.
Kiitti.

Taidan kuitenkin käytetyt orkkikset jostain hakea, tuon keulan ulkonäköä kun ei vielä pelkät tuikut pelasta.
Mopo karkaa joskus käsistä

Poissa futos69

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 79
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 855R 2.0, 96
« Vastaus #42 : 27.02.2014, 17:38:45 »
Tilanne katsaus.

Homma on nyt melkeen selvä, eli tuossa on ihan Volvon omat umpiot mutta katsuri on nyt siis ilmeisesti meinannut sitä ettei nuo ole hyväksytyt noille xenoneille tai jotain, sanoi myös ettei vasen vilkku toimi mutta hyvin tuo näyttää vilkuttavan ja toisen umpion heijastinpinta on vähän samentunut, siksi siinä on valokuviossa häikkää. Korkeudensäädön piuhat oli tosiaan nypätty pois, oisiko nuo sitten unohtunut laittaa takaisin ja nyt ne on paikoillaan ja toimii taas. Kaverilta hain tinneriä niin saa päivän käynt.. eiku siis noi maalit noista sumareista pois.

Tuossa noita valoja hieman katselin ja siinä loppu itseltä tietämys kun olen vain tyhmä automaalari en mikään sähköinssi. Joten pitäisi tietää pari juttua. Laitan tähän siis H1 polttimot takaisin.


Mihin tuo toinen noista piuhoista kuuluu liittää, toinen menee polttimoon ja toinen..??


Eikai tällä ole mitään tekemistä asian kanssa, mikä tämä edes on??


Tuossa vielä tuo maalauksen mestarillinen työnäyte.
Mopo karkaa joskus käsistä

Poissa masa80

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 25
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 855R 2.0, 96
« Vastaus #43 : 27.02.2014, 18:59:04 »
Suojaamaton liitin menee siihen umpion metalliseen osaan johon polttimokin laitetaan...siin on paikka sille siinä polttimon vieressä.
-Matti-

Poissa futos69

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 79
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 855R 2.0, 96
« Vastaus #44 : 27.02.2014, 19:11:31 »
Suojaamaton liitin menee siihen umpion metalliseen osaan johon polttimokin laitetaan...siin on paikka sille siinä polttimon vieressä.

Jees kiitos tästä, yritin etsiä mutta en nähnyt, täytyy huomenna paremalla ajalla metsästää tuo.
Mopo karkaa joskus käsistä

 

Autoracing  KL-varaosat