Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Viritys => Turbo- ja remmiahtaminen => Aiheen aloitti: rahjaa - 12.05.2018, 00:18:06
-
Eli tarkotuksena ois turbottaa 940 b230fb koneella mutta,
käykö turbomallin "lastu" vaparin kortin tilalle vai pitääkö koko laatikko vaihtaa?,
kuinka paljon kyseinen kone kestää ahtoja ilman puristuksien madaltamista?,
kannattaako laittaa vakiokoon turbo vai isompaa (jos kannattaa minkä kokoista),
käykö vaparin bensanpaineensäädin turbon kanssa vai pitääkö vaihtaa?
ja minkälaiset suuttimet turbomallin vai isommat suoraan(isomman turbon kanssa)?
mieluusti vinkkejä saa kertoa turbotusta koskien! :D
-
Noista vaikka nyt ensihätään :
https://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=290.0
https://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=464.0
Sen verran monta topicia jo löytyy kyseistä aihetta varten että varmasti löytyy hakua käyttämällä