TamCar  KKD Motorsport

Tuoreimmat viestit

Sivuja: [1] 2 3 ... 10
1
Projektipäiväkirjat / Vs: Autotalleissa tapahtuu
« Uusin viesti kirjoittanut anssi68 tänään kello 18:09:21 »
Mk3 V70:sen vikakoodien luku ja nollaus niin lisälämmitin lähti toimimaan..
2
S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90 / Vs: XC90 tehot hukassa
« Uusin viesti kirjoittanut Mustalaatikko tänään kello 18:04:49 »
Niin se järjestelmä kai alipaineilla imi ne tukikumit pehmeämmiksi tyhjäkäynnillä ja kovemmillla kierroksilla tätä ei tarvittu.
3
Mekaaninen moottorin viritys / Vs: Pitkäiskuvinokone (yhdistetty topic)
« Uusin viesti kirjoittanut J.Lunkka tänään kello 17:52:57 »
Pikaisesti koitin kattoo omaa ostosta. B23et lohko 98 porauksella

Pytyn seinämävahvuus 98mm parauksella on 1.5mm !!  Ei tule kestämään kovinkaan kauan. Onhan se lohkosi varmasti sarjatuotanto lohko ?? vai onko vanhan mallinen "R" lohko eli EVO-lohko ?? sen pysty poraamaan 99mm on vain aika harvinainen..
4
S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90 / Vs: XC90 tehot hukassa
« Uusin viesti kirjoittanut eetukka tänään kello 17:49:37 »
Semmonen huomio, että nyt alipaine tukikumeille menevä letku nipparilla lytyssä ni paikallaan ollessa tyhjäkäynnillä vikatilassa ja kun kierrokset nostaa yli tonnin ni ilmotus häviää. Kierrokset ku tippuu takas tyhjäkäynnille ni saman tien vikaviesti tauluun ::)
5
S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90 / Vs: V70 mkII 2.4D -07, Takaoven kitinä
« Uusin viesti kirjoittanut vikki tänään kello 17:49:08 »
Nää tuntuu natisevan vähän sieltä ja täältä. Mulla natisee kattoverhoilu tuulilasin yläreunasta pakkasella ihan huolella. Olen sumuttanut sinne silikoniöljyä, tunkenut kuplamuovia, o-renkaan pätkiä ja kovemmalla pakkasella vaan natisee. Tuulilasi on joskus vaihdettu ja epäilen johtuvan siitä.
Sivulasien natinat ovat jokapäiväistä säätöä nostimien kanssa. :D
6
Ostetaan varaosat / 940 kattoluukku
« Uusin viesti kirjoittanut HTVR tänään kello 17:45:22 »
Olis tarvetta 945 kattoluukkulle, veivattava malli. Ei tarvii välttämättä olla saman värinen mut hyvä olis jos on alla olevalla värillä.
Värikoodi: 601

Henri R
Kotka
Yhteydenotot yv
7
Mekaaninen moottorin viritys / Vs: Pitkäiskuvinokone (yhdistetty topic)
« Uusin viesti kirjoittanut Kankikari tänään kello 17:33:42 »
Pikaisesti koitin kattoo omaa ostosta. B23et lohko 98 porauksella ja kuulemma saman verran iskua. (Myyjän puheita)

Männät ei ainakaan ole volvon omat eikä kampiakseli. Kaikki on purettuna tällähetkellä ja odottaa pesua.

Tilavuutta taitaa olla vielä vaikea laskea kun ihan tarkkaan ei saanu katottua rullamitalla. 

Lohkossa on kiertokankien tilaa tehty lohkon kylkeen lisää ja 2 sarjaa eri kankia kasa uusia laakereita ja männät aukirevityissä laatikoissa.


Olikos se laskukaava pii x säde x säde x iskunpituus
8
S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90 / Vs: Lämmityslaitteen puhallin mykistyi
« Uusin viesti kirjoittanut modsman tänään kello 17:32:30 »
Pesin auton kun vielä oli lauhaa. Äsken kokeilin raapia autoa esille niin puhallin oli kuollut. Onkohan tuossa jotain jäätysmis-suojaa? Sulake ehjä. Onko puhaltimelle rele jossain?
Vaiko suosiolla purkamaan puhallin irti?

Auto on V70 2.4D -07. aj. 266tkm.
10
Yleinen keskustelu / Päästö/turbotus muutos
« Uusin viesti kirjoittanut SavoWagon tänään kello 17:15:07 »
Enlöydä mistään apua, eli milloin päästöt tuli? -89? Minkä ikäisessä autossa eiole katsastuksessa ongelmia päästöjen kanssa?
Jos autossa 2l kaasarikone ja päivittää 2.3turboon mitä kaikkea on päivitettävä koppaan? Onko kaarien rakennuksessa mitään rajoituksia? Entäs esim.240 -87 paljon suurinsallittu teho tieliikenteessä, ja jos vaikka 450hp niin eripenkkilaput katsastukseen? Kaikki ajatellen leimaamista eli tieliikenteeseen kiinnostaisi rakentaa auto
Sivuja: [1] 2 3 ... 10
Futurez  Proturbo