Futurez  Kulkukoira

960 Etujarrupalat

  • 2 Vastauksia
  • 988 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa raimoj2

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 76
  • www.vrcf.fi
960 Etujarrupalat
« : 14.01.2019, 17:47:26 »
Hei. Olisikohan videoa miten 1996 960 sedanin etujarrupalat vaihdetaan ? Tai hyvää ohjetta

Poissa jen

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4624
  • OHO! tuli vähän äkkiä......
Vs: 960 Etujarrupalat
« Vastaus #1 : 14.01.2019, 18:33:20 »
pyörä pois,satulasta 12mm pultti alhaalta irti,nosta satula ylös,ota vanhat palat pois,purista mäntä sisään satulasta,laita uudet palat paikalleen,laske satula paikalleen ja pultti takas kiinni,pyörä kiinni ja painajarrupoljinta muutama kerta et polkimesta tulee taas hyvä,ja sitten kaljakauppaan ja itsensä palkitseminen,eipä siinä mitään ihmeellistä ole! ja kun teet vasemmanpuolen käännä pyörät oikealle niin näät paremmin ja oikean kun teet niin käännä fillarit vasemmalle mikäli teet yksipuoli kerrallaan ylhäällä
« Viimeksi muokattu: 14.01.2019, 18:36:32 kirjoittanut jen »
mikään ei ole niin lopullista kuin väliaikainen!

Poissa Huikkoster

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5755
  • www.vrcf.fi
Vs: 960 Etujarrupalat
« Vastaus #2 : 14.01.2019, 19:09:10 »
Noin täydellisessä maailmassa mutta elämme todellisuudessa jossa ruostetta löytyy aina.

Liukutapit voi olla jumissa ja niitä joutuu liottamaan öljyllä, lämmittää ja vasaroida että liikkuu taas. Sitten hiekkapaperilla putsaus ja rasvan kanssa takaisin.

Männän sisäänpainamiseen pitää olla isot siirtoleukapihdit jos ovat yhtään jumissa. Uutena työkaluna olen nykyään käyttänyt kaksikärkisen ulosvetäjän runkoa jonka ruuvin päähän olen laittanut hylsyn. Istuu hyvin männän ja satulan vasteen väliin.

Ja jarrupalojen liukupintojen pitää olla puhtaat. Raaputi raaputi ja jarruvaseliinia tmv lämpöä kestävää rasvaa. Asennussarjan olen ostanut niin siinä tulee peltiliuskat jos ne on ruostuneet pois.
242 GT. Se täytyy kokea että sen ymmärtää.

 

Kulkukoira  Proturbo