Joo eihän se perus idea iskarissa olekaaan mihinkään muuttunut mut noin päin varmaan kestää paremmin eikä väänny niin helposti. Nyt tuli sitten vähän panostettua noihin iskareihin kun on pikkuinen haave ajaa joskus sellaisella autolla millä ei tarvitsisi hirveästi höllätä hyppyihin ja saattas jopa olla muutenkin parempi ajaa. Alusta kokooon pano tulee olemaan seuraava: Taka-akseli on hiace välitys tällä hetkellä 4,3 mut luultavasti vaihtuu 5,28, Nelilinkit, Normaali panhard tanko, reigerin iskarit. Taakse tulee redbaronin veitsi vakaaja joka oli aikaisemmin mun 240 volvossa, Eteen jää näin aluksi Bemarin oma vakaaja, e30 bemarin hammastanko nopealla ohjauksella tehostuksen hoitaa Corsan sähköisesti tehostettu ratti akseli et näillä mennään mut en tiedä mihin mennään?