Autoracing  KL-varaosat

O: 240:iin 1031 vetoakseleita. K ja H nokka. Pyhtää.

  • 0 Vastauksia
  • 424 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa warkka

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 409
  • Ei mihinkää!!
Vetareiden laakerien kunnolla ei väliä. Lähiaikoina pitäis uusia pyöränlaakeria, joten ennemmin vaihan sen irtovetariin kuin autossa kiinni olevaan keppiin ja ajan salliessa puotan nopsasti vaan kepin kiinni.
A nokalla kuolee abaut tonni ennen raikkaria, sen vuoks H tai K nokka mietinnässä. Muukin vapari viri nokka, joka tuon A nokan hakkaa kelpuutettaneen. B230 -2mm kansi, kairatut kanavat, venttiilit muotoiltu, palotilaa hiplattu. E85. Tuollasenaankin vartilla loppunopeus +10kmh vs vakio. Mutta sais vetää vähän lisää ja rajottimelle asti.
Tarve pyhtäällä, posti kulkee/kyllähän tuota jonkin verran pystyy viikonloppusin ajellakkin noutamaan.
Volvo 245 gl b200k(b200et)maxxecu v1 -89vm.ikuinen harrasteproju.
On tää some kyllä yks ja hankala paikka tulla eriäviä mielipiteitä omaavien kanssa toimeen/välttää niitä mielipiteitä.

 

Proturbo  Autodiagnoosi