Ateho  Elekma

Sisätilanpuhallin käynnistyy itsestään S60/V70/S80/XC90/XC70

  • 55 Vastauksia
  • 114264 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jukka.kauppinen

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 5
  • www.vrcf.fi
Jep!
Mulla on v70 vm.02 ja siinä on tämmöinen toiminto.
Säikähdin aluksi viaksi mutta tämä oli hyvä tieto.

Poissa mkorkalo

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 118
  • www.vrcf.fi
S60 D5 vm 2002 ja luulin toiminnon johtuvan mittariston viasta, kunnes luin tämän topicin. Kiitän tiedosta, ei tarvi turhaan ihmetellä.
S60 D5 man. -02
Muita leluja: Suzuki GSX1300R Hayabusa K5,  Ski-Doo Summit Everest 600 H.O. E-TEC 2009

Poissa Rami.P

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 100
  • www.vrcf.fi
Ihan normi hommaa...helteellä ja kosteella kelillä tehny nyt pari kertaa tota.
Volvo v70 2001 2.4 125kw

Poissa SilSam

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 174
  • www.vrcf.fi
2004 v70 manuaalissa kerrotaan tuosta kuivatuksesta, mutta en ole vielä selvittänyt tekeekö autoni sitä vai ei.

Poissa Anssi_

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 30
  • Miksi ostaa BMW ku pituus riittää -VOLVO-
Hyvä että tuli lueskeltua näitä. Oman pirssini olen pari kertaa tavannut suorittamasta kyseistä toimenpidettä ja luullut viaksi, hyvä tietää.  :)
Volvo S60 2.4t -01

Poissa Curtiswolfe

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 45
naapuri myi oman v70 -04 pois kun oli vikoja ja teki toisinaan tuota että puhelteli itsekseen. harmi että tuli nii myöhään ilmi, ku oli tehnyt jo kaupat :D
Vanhempien 2.4t s80 -02 tämä kyseinen toiminto on ja lähtee 30min päästä puhaltelemaan kesähelteillä.
Kummatkin edeltämainitut ovat business varusteltuja. liekkö siinä sitten tollane toiminto??
omassa v70 2.5t awd -03 sportwagon ei ohjekirjanmukaan ole kyseistä ominaisuutta.

Poissa veke66

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 5
  • www.vrcf.fi
V70 2.4T-2001 automaatti-ilmastoinnilla tuo toiminto löytyy ja on ohjelmoitavissa päälle/pois VIDA:lla...
Kyllähän tuo mielestäni kannattaa pitää päällä, kuivaa ilmastoinnin kennon kesällä, ei pääse tulemaan turhia "tuoksuja".


Poissa hukka

  • Hukkapätkä
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2602
    • Mun V70
Mun autossa on myös tämä ominaisuus. Autona V70 2002 D5.
Puhuin kesällä asiasta työkaverille. Sanoi että autossasi on jotain vikaa. Sillä ei ole samaa ominaisuutta. Hänellä autona S60 2003 2.4D.
V70 mk1. Tdi+man. 1998.

Poissa EppuHeppu

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 33
Onkos tämä toiminto myös -99 vuosimallin V70 MK1:ssä? Ostin kyseisen vehkeen kolme viikkoa sitten, ja olen yllättänyt sen jo 3 kertaa ittekseen puhaltelemasta, puhallus sammuu kun käyttää virrat päällä ja pois. Ajattelin kans vikaa ensiksi, mutta lienee sit normaalia tässäkin vuosimallissa?
I'm the #1 so why try harder.

Poissa Ralliantti

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 134
  • www.vrcf.fi
    • Atakyselyt
 :o Juuri äsken havaitsin tuon kyseisen oireen kun emäntä tuli herättämään ja kertoi että volvo puhisee itsekseen. Menin katsomaan että pitää paikkaansa. Sammui käyttämällä avaimia virta päällä. Luulin viaksi ja tutkin tätä palstaa asiassa.
Hyvä ettei siis ole vika, mutta hämmästyttävä se on. Tarkoittaa siis sitä että ilm.ohj.laite ei mene "nukkumaan", vaan jää hereille ja kuluttaa silloin vähän virtaa + flektin pyöritys. Tietääkö kukaan mikä anturi ja/tai mitkä kriteerit tuota toimintoa ohjaa??
-V70 D5 -02
Entinen 850 2,5 10v -93 kartanowagon
Nykyinen V70 mk2 D5 -2002

Poissa anttari

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 37
  • www.vrcf.fi
Itte kanssa yllätin oman S80-02 tänään puhaltelemasta. Pelästyin kanssa että helteet sekottanu sähköt vähintään. Sitten aloin muisteleen että olin lukenut tän topicin. Huh.

Poissa Peikko-84

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 8
  • www.vrcf.fi
muistaakseni käsikirjas on maininta tuosta ominaisuudesta. näin ainakin muistaisin lukeneeni

Poissa Taavi.H

  • Ajotaitoinen ojanlevittäjä - laakereiden vaihtoa käden käänteessä
  • Administrator
  • Polestar
  • *
  • Viestejä: 10762
  • Lehdistön Avaruusbaariin jatkoille!
muistaakseni käsikirjas on maininta tuosta ominaisuudesta. näin ainakin muistaisin lukeneeni

Tämä ilmeisesti hieman vaihtelee. Joissain malleissa kirjassa on maininta, toisissa taas ei.
V60 D6 PHEV -14
V70 D5 AWD -05, S60 2.4T -01, Amazon -66
Exät: 240 B230F, 740 B200K, 850 TDI -96, S70 TDI -99
"Ei toi nyt niin paha ole. Se vaatii vaan verta, hikeä sekä paljon motonetin ja bilteman tarvikkeita"
Volvojen loppusijoitusta jo vuodesta 2002

Poissa pomo

  • Group A
  • ********
  • Viestejä: 8227
  • KOFF ROCK!!
Mun kirjasta löytyy maininta kohdasta kondenssivesi.



Poissa Peikko-84

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 8
  • www.vrcf.fi
Mun kirjasta löytyy maininta kohdasta kondenssivesi.



juuri tuota artikkelia tarkoitan. mulla s80 vm 2000

 

Carcom Oy  Ateho