En usko että olisi tuo paine laakeri vaikka kytkin ottaakin melko ylhäältä mutta eikös tuon äänen silloin pitäisi muuttua tai loppua kun painelee kytkintä?? ja minusta kuuluu moottorin etupäästä enemmän laturi kaasari akselilta kantautuu....
pittää tutkia vielä tuota metakkaa... eikös tuossa ole neste kytkin?
mitä olen tutkinut tuota... kytkin ei kyllä luista missään tilanteessa eikä täristele joten en piä sen kanssa mittää kiirettä ainakaa....
Juu mie olen oppinu laiskaksi noiden johtojen kanssa otan piuhat irti moottorista (ensin merkkaan kanteen numerot) annan piuhojen olla kannessa kiinni. Sitten laitan uuden kannen paikoilleen sehän ei passaa kuin yhessä asennossa sitten laittelen uuvet johot merkkien mukkaan....
nim kuplasta piuhojen järjestys hetken hukassa
Tuo tuli mullekki täysin puun takaa mittariston valojen säätö ja kun ruotti ei oikein taivu niin ohjekirjaakaan en ymmärrä....
Heh löysin alkuperäisen takuu todistuksenkin näkkyy olevan alkuperäinen moottori tuossa kamppeessa numeroiden mukkaa lujia vehkeitä
asiasta poiketen pitihän sitä vanhuksen venttiilin nousuaki vähän kokkeilla ku 200d merketes yritti kiihyttää motarin kiihytys kaistalla heti persiistä ohi ei muuten menny!!! (isännys yritti kiusata) siitä ei sitten puhuta mitä tuo eläkeiläinen vielä kelasi vauhtia....