Elekma  Autoracing

Ruusuja ja risuja Volvolle

  • 31 Vastauksia
  • 15410 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Pohjola

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 264
  • Pussit kuuluu jalkoväliin
Vs: Ruusuja ja risuja Volvolle
« Vastaus #30 : 31.03.2014, 16:51:54 »
Minä keksin. Esim. takavetovolvoista tuoreinkin on jo noin 15 vuotta vanha. Suurin osa takavedoista on jo loppuunajettuja paalikuntoisia pskoja, toki parhaat yksilöt ja parhaiten pidetyt ovat vielä hyviä autoja.

Eli tällä hetkellä näemme vain niistä vanhoista ne helmet. Osittain tässä on kyse siis näkökulmaharhasta, vahvasti sukua väitteelle "ennen talot rakennettiin paremmin". Emme enää näe niitä epäonnistuneita yksilöitä ja muuten surkeita hinnat-alkaen -malleja, sillä ne on jo paalattu/purettu.

Niin, kuten allekirjoituksesta voi lukea, itse myös ajan vanhoilla Volvoilla, tosin etuvetoisilla. 850 varmaan jo lähestyy sitä paalikuntoa, mutta kun se kestää ja kestää, en näe syytä sitä poiskaan pistää. Paljon halvemmaksi ei enää kilometrit tule. Erityisen hyväksi autoksi en kehtaa sitä väittää, mutta ajaa asiansa ja toimii. Se on minulle tärkeitä.

Voihan sen nuinkin ajatella, mutta eihän se Volvon vika oo että kaikki kantit alkaa oleen +300tkm ajettuja?
Volvoilusta parantunut

Poissa Taavi.H

  • Ajotaitoinen ojanlevittäjä - laakereiden vaihtoa käden käänteessä
  • Administrator
  • Polestar
  • *
  • Viestejä: 10762
  • Lehdistön Avaruusbaariin jatkoille!
Vs: Ruusuja ja risuja Volvolle
« Vastaus #31 : 31.03.2014, 16:54:50 »
Voihan sen nuinkin ajatella, mutta eihän se Volvon vika oo että kaikki kantit alkaa oleen +300tkm ajettuja?

Ei se toki ole Volvon vika, mutta se on silti melkein kaikissa kanteissa vikana. ;)
V60 D6 PHEV -14
V70 D5 AWD -05, S60 2.4T -01, Amazon -66
Exät: 240 B230F, 740 B200K, 850 TDI -96, S70 TDI -99
"Ei toi nyt niin paha ole. Se vaatii vaan verta, hikeä sekä paljon motonetin ja bilteman tarvikkeita"
Volvojen loppusijoitusta jo vuodesta 2002

 

Proturbo  Autodiagnoosi