Futurez  Kulkukoira

TM Maastofarmaritesti

  • 50 Vastauksia
  • 14498 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa macro

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 503
  • Volvo se olla pitää...
Vs: TM Maastofarmaritesti
« Vastaus #45 : 23.05.2014, 17:43:10 »
Karpan kuvista ei oikein rinteen jyrkkyys selviä. Pitäs kai tuosta 2-vetosenki nousta, tietysti hauskanestot kaikki pois...

Väitän ajaneeni paljon pahempaan paikkaan vuosi sitten vaunun kans 04 bemmillä. Toki takaveto ja vaunun aisapaino antoi pitoja.
Tenovuonolla oli soratie pahaksi syöpyny ku vuoren/tunturin yli mentiin, jyrkkyyttä oli eikä vauhtia voinu pitää...

Yleensäkkin maastoajossa monesti auttaa reippaampi kaasun käyttö. Nykyset luistonestot yms. on pahasti haitolla...

Poissa Itsok

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 770
  • www.vrcf.fi
Vs: TM Maastofarmaritesti
« Vastaus #46 : 23.05.2014, 18:08:31 »
Tietäen kuinka paljon kuva yleensä huijaa, mutta kyllähän toi karpan kuvan mäki jyrkältä näyttää. Kansalaisen karttapaikan korkeuskäyristä sitten pääsee laskemaan prosentteja jos haluaa...
Hassulta kuitenkin tuntuu että mukaneliveto jäi kuitenkin nousematta kuivalla tuosta?

Poissa kempula

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 394
Vs: TM Maastofarmaritesti
« Vastaus #47 : 23.05.2014, 20:23:10 »
Kuskejakin on moneen lähtöön. Joillakin ei vaan ole mitään käsitystä miten pahoissa paikoissa pitää ajaa :)
Audi A4 2.0TFSI quattro -06
Entiset:S60, 940 turbo, 740, 740

Poissa -karppa-

  • Valoisin ajatuksin
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1100
  • Keski-ikäinen jeesustelija
Vs: TM Maastofarmaritesti
« Vastaus #48 : 23.05.2014, 20:49:17 »
Kuskejakin on moneen lähtöön. Joillakin ei vaan ole mitään käsitystä miten pahoissa paikoissa pitää ajaa :)

Onhan tuota tullut eri maastoautoilla ajeltua hankalemmissakin paikoissa, mutta ne eivät ole olleet A:Omia B:Hinnaltaan yli 70k€ C:18" uuden karheailla 1500 euron alumiivannepaketilla joita ei viitsinyt pamauttaa juurakkoon/vasemmalla puolella olevaan kantoon (Enkä moderaattorin toimesta niistä kuvia tähän ketjuun enään laita). Toki tuosta juurakosta olisi/on menty vauhdilla yli, mutta tuossa kuvassa, kun eturengas jää kiinni juurakkoon ja toinen puoli raapaisee tyhjää, niin se on haldex:lla siinä. Eri asia todellisella nelivedolla joissa yksi pyörä pyörii vaikka kolme on ilmassa (Toki netistä löytyy aina kaksitoista tusinaan parempia kuskeja). Yksi yritys riitti tuossa tilanteessa, kun huomasin vielä, että vetarinsuojakumi vuoti öljyä ja mittarissa oli 12tkm. Tuosta tarinasta voi sitten lukea jostain muusta topic:sta täältä.
EX: 1.8 Tbo sedan luupää (Tupla tehot/vääntö), 1.9 TDI Skoda Octavia Combi Laurin & Klement  (Melkein tupla tehot/vääntö), 2.4 D5 Volvo XC70 (Traktori), Skoda Octavia 2.0TDI Scout (MTM)
Suzuki GSX-R 1100 (Lama-ajan Ohjus -Vase)
Neliveto diesel farkku vajaa 250 ja melkein 450 sekä AITO neliveto bensa farkku 450Hp/580Nm (Vakio)

Poissa Taavi.H

  • Ajotaitoinen ojanlevittäjä - laakereiden vaihtoa käden käänteessä
  • Administrator
  • Polestar
  • *
  • Viestejä: 10762
  • Lehdistön Avaruusbaariin jatkoille!
Vs: TM Maastofarmaritesti
« Vastaus #49 : 25.05.2014, 11:15:56 »
Kyllä tähän kuvia ja tarinaa saa laittaa, kaino toiveeni vaan oli, ettei sotkettaisi pahasti topicia vertailemalla omenoita ja appelsiinejä keskenään. ;)
V60 D6 PHEV -14
V70 D5 AWD -05, S60 2.4T -01, Amazon -66
Exät: 240 B230F, 740 B200K, 850 TDI -96, S70 TDI -99
"Ei toi nyt niin paha ole. Se vaatii vaan verta, hikeä sekä paljon motonetin ja bilteman tarvikkeita"
Volvojen loppusijoitusta jo vuodesta 2002

Poissa D5GT

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2638
  • www.vrcf.fi
Vs: TM Maastofarmaritesti
« Vastaus #50 : 25.05.2014, 12:15:41 »
No huhhuh, ei ole vai? Mielenkiintoista. Ilmeisesti etunelivetoisten ongelmia? ;)

"Ongelman" koon näet siitä tm:n videosta  ;D Yleesä kehitysversio on edeltäjäänsä etevämpi ja uudesta teknologiasta pitävänä ottaisin mieluullin tuoreemman kuin edellisen sukupolven.

 

Samppasport  Futurez