Toisaalta ymmärrän halun pysyä "perusvirissä", kun sen pikkuahtimen ja suutinten rajan kun ylittää niin joutuu aika lailla laittamaan euroja. Oma vuoden stoori "Lyytin" kanssa on mennyt abt. : Ostettaessa oli 16t , vakiosuuttimet ja n. 0,6 bar ahtoja, eli varmaan se FT koneen vakioteho 165 heppaa ? Eli joku on jo sovitustyön etuvedon ahtimelle tehnyt, ei mennyt siihen rahaa.
No toki sen 16t potentiaalin halusin ottaa, eli isot suuttimet, 3" IMM ja lastut,pakoputkisto ja ahdot reiluun kiloon " Hei, täähän heräilee".
Jaa, kytkin ei pidä, pottapyörä, levy ja SRE, ei oo halpaa. Alucooleri koska vakio ilmeisesti ahdistaa ja olisi ollut vain ajan kysymys koska menee. Nyt päivitin 19t kylmäpään ahtimeen ja kai se nyt alkaa olla aikalailla se mitä helposti on pois otettavissa tehoja. Kaikki lähes bolt-on kamaa tähän asti eikä isoja, kalliita kustomhommia.
Tästä eteenpäin tehoissa sitten menisikin oikeestaan kaikki uusiksi ja rahan meno olisi huimaa.
Rahaa meni tuohonkin jo mutta potkii melko erilailla nyt ja nyt sitten tarttis torsenia perään.