Autoracing  KL-varaosat

kaksoismassa ---> pottapyörä + sre -763

  • 22 Vastauksia
  • 12764 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa st3b3

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 104
  • b230ft
Vs: kaksoismassa ---> pottapyörä + sre -763
« Vastaus #15 : 06.11.2015, 22:03:28 »
Eli pottapyörä---> sre763---> tdic levy---> toimii? Ilman prikkoja pallopään alla taikka asetelman shimmausta.

Poissa Kovalchuck33

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2329
Vs: kaksoismassa ---> pottapyörä + sre -763
« Vastaus #16 : 06.11.2015, 23:21:14 »
En ainakaan itse tuota shimmannut, tai mitään prikkoja lisäillyt ja toimii. Irroittaahan se tietysti vähän alempaa kuin vakio mutta toimii kuitenkin.

Poissa Chall

  • Porilainen Oikeiden Topicien Erikoismies
  • Global Moderator
  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 2256
  • Muoviämpäri
Vs: kaksoismassa ---> pottapyörä + sre -763
« Vastaus #17 : 06.11.2015, 23:51:42 »
Se noilla prikoilla on idea, asetelma on sen 3,5mm matalempi kuin vakio, joten tuo sen haarukan takas oikeaan asentoon

Poissa st3b3

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 104
  • b230ft
Vs: kaksoismassa ---> pottapyörä + sre -763
« Vastaus #18 : 07.11.2015, 10:17:57 »
Kiitoksia vastauksista.

Poissa 740tbo

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 45
  • www.vrcf.fi
Vs: kaksoismassa ---> pottapyörä + sre -763
« Vastaus #19 : 15.11.2015, 13:20:45 »
Jos joltain löytyis ok kuntoinen kaksoismassa niin myykää mulle, yv voi tyrkyttää

Poissa 7kanelkeet

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 113
  • www.vrcf.fi
Vs: kaksoismassa ---> pottapyörä + sre -763
« Vastaus #20 : 16.11.2015, 00:52:59 »
Edelleen, turhaa sitä jättää sinne aiheuttamaan ongelmia tulevaisuudessa. Itse myös heitin sen metsään kun ei montaa oravan nahkaa maksa kiinteä vauhtipyörä. Pottapyörä -763 asetelma, dtic m90 levy, ja olikohan 3,6mm prikkoja pallon alle. Nyt ois tarkotus vielä jousitettu sintteri laittaa ens kerralla kun laatikko irti.

Ps. Saa sen massalevyn pitämään paljon enemmän kun 430nm , en muista nimimerkkiä, mut tais olla lähellä 500nm dtic levyllä ja -763 asetelmalla otettu dynossa shimmattuna
Mulla piti kyseinen paketti 513nm ja sitte alko lipsua. Nyt on -765+850R sasch sinijousine levy.
Jos pää ei tiedä mitä perse tekee, silloin on pyykkiä
Volvo 940 Turbo
Volvo 765 Turbo *USA*
Dodge Ram 2500 5.9 Cummins 4x4

Poissa HembalanD

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3337
  • Boxy, but good
Vs: kaksoismassa ---> pottapyörä + sre -763
« Vastaus #21 : 16.11.2015, 06:28:05 »
En ainakaan itse tuota shimmannut, tai mitään prikkoja lisäillyt ja toimii. Irroittaahan se tietysti vähän alempaa kuin vakio mutta toimii kuitenkin.
Tuo irttoittamiskohdan muuttuminen on kyllä jännä miten siitä silloin tällöin puhutaan, vaikkakin aikalailla huuhaata. Ellei sitten huomaa vipuvarren asennon muuttuessa tullutta eroa (luokkaa 1mm), kun hydraulikytkimessä liikerata sylinterien välissä vakio, oli se haarukka+sylinterin tappi missä kohden hyvänsä menossa.
Kantti on kaunista - volvolasit päässä.

Kotkot

Poissa Lim3_

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 9
  • www.vrcf.fi
Vs: kaksoismassa ---> pottapyörä + sre -763
« Vastaus #22 : 27.05.2016, 23:28:10 »
vaikka vanha topicci onki ni sen verran sachista että sachs ilmottaa AINA tehon/väännönkeston silloin kun levy on kulunut. :) Yksi kyläläinen joka virittää autoja työkseen sano että sachsin ilmottamiin numeroihin voi lisätä 25% lisää kun on uusi  8)
144S -67
480ES -89
240 Turbo projekt

 

Samppasport  Futurez