Puotilan autokorjaamo  RallyBaron

kaasarista ruiskuksi?

  • 30 Vastauksia
  • 15715 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Hene123

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 4
  • www.vrcf.fi
Vs: kaasarista ruiskuksi?
« Vastaus #30 : 22.04.2013, 18:05:47 »
Nostan ja kaappaan tämän topikin. Tarvitsisi peltoraceriin vähän eloa. Eli lähtökohta luovuttaja: 360 B200E Le-jetronikilla. Ilmeisesti tuo renix sytkä on kuollut kun välillä pelas ja välillä vaan kävi "vajaalla" ja paukutti putkeen. Voimansiirto on myös pettämispisteessä kun kakkonen hyppi pois päältä ja toisessa vetarissa jumalaton välys. Eli tämä lähtee siis sulattamoon kun hyödyllinen on saatu irti.

Seuraavaksi itse kohde: 240 B200K. Perän hitsaamisen jälkeen tuli harmillinen takaisku että tämä ruoska ei jaksa sutia hiekkatiellä edes ykkösellä.  :2funny: Irrotin kannen joka oli 530 pienillä vesikanavilla. Tarkotus laskea 1mm(?) jotta vähän lisää puristuksia eikä tarvitse jakohihnaa vaihtaa kun budjetti on luokkaa kaikessa säästetään missä pystytään. Lisäksi kanteen kanavien kohdistus+siistiminen ja venttiilien hionta. Vakio nokka saa jäädä ahdistamaan menoa koska budjetti. Tässä asioita tutkiessa selvisi, että nokan ajotusta muuttamalla tehokäyrää voi muuttaa. Onnistuuko tämmöinen kuolleen hevosen piiskaaminen tälle vakio kepille siirtämällä jakoa hampaan verran pieleen? Meneekä liikaa vai onko muuten vain järjetöntä, vai kenties 1mm kannen lasku poistaa tämän vaihtoehdon?

Itseasiaan, onnistuuko tämä LE-jetin naittaminen tuohon kaasarin tilalle niin, että sen kaverina olisi tuo kaasari koneen sytty?
« Viimeksi muokattu: 22.04.2013, 18:07:55 kirjoittanut Hene123 »

 

Proturbo  Autodiagnoosi