Mä oon nyt varmaan pihalla kuin lumiukko tästä tarkoitusperästä mutta . . .
Käytät Volvon vahvistimen soittamaan etukaiuttimet. Se onnistuu varmaankin tuollasella DIN>RCA sovitteella. Käytät vain ne etukaiuttimien paikat.
Takakaiuttimet saat soitettua soittimesta pienellä johtotyöllä, koska soittimelta pitää jatkaa johdot vahvistimelta tuleviin johtoihin. Siis vahvistimelta vaan raakasti poikki ja yhdistelemään.
Subin RCA suoraan soittimesta erilliselle vahvistimmelle ja herätejohdon saa meneen taakse samalla kertaa. Myydään myös sellasia RCA johtoja missä kulkee mukana heräte johto. Esim!
Mutta jos haluat ne takakanavatkin soittaa sen vahvistimen kautta niin sitten tollanen linjamuunnin on ainoo vaihtoehto.
Kuulostaisko yhtään järkeenkäyvältä? Noin mä sen aatoksissani tekisin mutta, ei ole kokemusta Volvon omista vahvistimista.
Itselläni on vallan erillinen vahvistin, ei siis mikään alkuperänen. Tosin soittimessakin 3 paria RCA lähtöjä. 6 kanavaa sillastettu soittamaan 3 kanavaisena. Takakaiuttimet ei lainkaan käytössä.
Ja sellaisena pikku tietona niistä D pilarin diskanteista, ne on samassa linjassa etukaiuttimien kanssa.
Juu, ite mietin vaan omaa projektiani kun aikanaan tein, siinä jäi vakio soitin niin en muistanu et noissa jälkiasennusmankoissahan on aina se herätejohdon pätkä valmiina.
Noista takapään diskanteista, kyl mulla ne on takakanavassa pakosti koska ne kiljuis niin helvetisti muuten, mulla on edessä rainbow (en nyt muista mallia mut se ~200€ testivoittaja sarja) niin se on huomattavasti epäherkempi kuin vakiot, eli jos käännän faderin keskelle, takaa kuuluu selkeesti kovempaa, joten jos ne d-pilarin skobet olis etukanavassa niin kyl ne siel kovaa huutais verrattuna etupäähän, kaikki on siis vahvistettu autostudion 100.4 vahvarilla. Ja se takapää on nyt vahvistettu vaan ja ainoastaan sen takia, että jos joskus sinne jotain innostun laittaa niin eipähän tarvii alkaa johtotöihin...