Kulkukoira  Proturbo

Harrastetila Turku/Kaarina/Parainen

  • 2 Vastauksia
  • 4164 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Ruib

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 5
  • www.vrcf.fi
Harrastetila Turku/Kaarina/Parainen
« : 21.01.2017, 23:28:28 »
Etsinnässä olisi 20-100m2 tilaa päästä roplaileen omia romuja, mikäli itselläsi löytyy ylimääräisiä neliöitä edes toistaiseksi, tämä tulisi tarpeen!

Mahdollisesti pidempi aikainen vuokralainen tarjolla! Omat jäljet siivotaan ja kaveria jeesataan mikäli pystytään.

Haussa olisi siis tila, jossa voisi olla ainakin 1 auto kerrallaan kunnostuksen kohteena. Myös pihalle tarvitsisi saada parkkipaikka autolle, joka on ajokuntoinen!

Haussa Turku-Kaarina-Lieto-Parainen akselilta, tarjoa myös lähiseutua!

Yhteyksiä saat:
@: info@teammake.fi

puh. nol4nol149nol8nol9
Ajossa: Volvo 850 2.4 20V & V70XC 2.5T

Poissa Ruib

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 5
  • www.vrcf.fi
Vs: Harrastetila Turku/Kaarina/Parainen
« Vastaus #1 : 15.03.2017, 21:18:15 »
Päivitetään tätä sen verran, että noin 100m2 säilytystilaa ois tarjolla Paraisilla edukkaasti!
Ajossa: Volvo 850 2.4 20V & V70XC 2.5T

Poissa miksu01

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1060
  • Volvo, koska mä voin
    • Facebook
Vs: Harrastetila Turku/Kaarina/Parainen
« Vastaus #2 : 30.12.2017, 22:03:01 »
Vanha ilmoitus mutta kysyn silti että saitko tallin jo? ja samalla lainaan tätä topickia omaan paikan etsintään  ;D

Eli haussa olisi mulle 1 auton paikka kimppatallista tai sitten kaveri jonka kanssa vuokrais uuden kimppatallin.

Koska nyt lopetin autokorjaamossa työskentelyn ja aloin ajamaan rekkaa ammatikseni niin ei ole itellä paikkaa enää missä korjata / rakentaa omia volvoja eli täällä olisi myös volvo harrastaja vailla talli/halli paikkaa turusta tai lähiseuduilta, tai jos ei löydy kimppatallista paikkaa niin tarttisin 1-2 kaveria jonka kanssa vuokrata talli koska Turussa on talleja vapaana mutta koska hinnat on 300-400e/kk niin talous ei anna myöden yksin vuokrata niin isoa tallia.
Mulla on tutun autokorjaamon lopetettua saatavilla autokorjaamo tarvikkeet ja nosturi jos tarve vaatii. Oon ammateiltani talonrakentaja sekä automekaanikko ja nyt olen rekkakuski eli tallikaverina minusta hyötyy monella tapaa kuten autonkorjaus apuna, Tallin Rakennus/remontointi työssä sekä trailerin vetämisessä.

Jos tiiätte että jossain kimppatallissa on vapaana paikka tai tiiätte jonkun ketä lähtis mukaan kimppatalliin niin laittakaa YV:tä tai yhteyttä nro 0417004348
« Viimeksi muokattu: 30.12.2017, 22:07:20 kirjoittanut miksu01 »
Käyttis: Volvo V70R AWD - 00 Musta n. 350hv/450nm
Käyttis 2: Vw Jetta 1.4 tsi - 07 140hv
Volvomies jo toisessa sukupolvessa. Aina on 2 autoa joista toinen on Volvo ja toinen on ns myyntiauto eli osta, korjaa ja myy

 

Kulkukoira  Proturbo