Joo tuolla nordicplugin sivuilla vähän hämäävästi kuormanhallinnan asennus nosti hintaa vain 49 euroa, mitä vähän hämmästelin, mutta myöhemmin lukee kyllä, että asennus ei sisällä kuormanhallintajärjestelmää. Sen hinnasta ei toki sanota mitään. Aika perus.
Kyllä toi kuormanhallinta aika ehdoton on, jos oikeaa sähköautoa meinaa ladata. Normi okt:n pääsulakekoko tosiaan rajoittaa hetkellisenkin tehon noin 17 kW:iin. Lämpökeskuksen 9 kW sähkövastus, ILP, yläkerrassa sähköpattereita, polttis lämmityksessä, perus kodinkoneet ja sähkölaitteet käytössä 20 asteen pakkasella, niin kolkutellaan 17 kilowattia jo ilman lataustakin. Ilman automaattista kuormanhallintaa vaatisi lataaminen kyllä ihan liikaa huomiota.