Päivitellääs vähän tietoja. S60 siis myyty ja tämän ketjun viidennellä sivulla jatkuu V40:n tarina.
Auto ja varusteet:
Alkujaan 2.0T4 aut.
2003 malli (ph3)
Musta täysnahkasisusta
Automaatti-ilmastointi
Kattoikkuna
Vakkari
3-puolaratti (ph3)
Uudempi mittaristo (ph3)
Ym. normijutut
Tekniikka ym:
Vaihdettu 1.9T4 kone
KL racing välijäähytin
3" putkisto, JT:n 3" downpipe
PLX laajakaistalambda
Ag electrica ahtopainemittari
Ag electrica öljynpainemittari
Alusta ja rattaat:
BC racing br alusta
Japan racing jr12, 17x9 et25
Renkaat 205/40
Ulkokuori:
Pianoblack etulippa
Merkitön xc maski
Isompi spoileri
Black bezel umpiot kromirenkailla (ph3)
Kaikki lasit takaa tummennettu
Tulossa tekniikkaan:
Täysrempattu moottori. Lohko löytyy jonka oon hiekkapuhaltanu valmiiksi rakentelua varten. Tähän hommattu hattu joka koneistettu. Tähtäimenä kestävä noin 300hv kone.
H-profiilit (hommattu)
19T ahdin
Vaparin nokat (hommattu)
Walbro 255lph pumppu
Isommat suuttimet
Dumppi, täytyyhän sen suhista
Muutos manuaalivaihteiseksi
Kiinteä vauhtis ja sintterikytkin
Muuta:
Poikkituet eteen ja taakse
Uretaanipuslat kaikkialle
Uusi väri (päätetty jo)
Erikoisinta tässä autossa on korin kunto. Oon löytänyt ainoastaan takakontin reunasta pienen ruostekohdan. Helmat ja kaaret täysin ruosteettomat. Aikaisemmin ollut kolme pikkuvolvoa ja voin kokemuksesta sanoa että tämä on todellakin erikoista.
Auto on samaan aikaan käyttö ja harrastepeli. Eli autoa ei ole tarkoitus tiputtaa tai viritellä semmoseksi että sillä ei pysty kunnolla ajamaan. Ne päivät on takanapäin. Tietenkään mitään metsäpolkuja ei ole tarkotus kyntää tällä.