Carcom Oy  Ateho

Volvo s40 2.0 löysät vaihteet

  • 4 Vastauksia
  • 1411 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa tounii93

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 20
  • www.vrcf.fi
Volvo s40 2.0 löysät vaihteet
« : 26.11.2017, 22:00:06 »
Eli semmonen ongelma että 3,4,5 menee tyyliin puhaltamalla sisään että ei o mitään tuntumaa mutta ottaa kyllä vaihteen päälle, auto siis rellun p#€&a lootalla
« Viimeksi muokattu: 26.11.2017, 22:04:15 kirjoittanut tounii93 »

Poissa kupari s40

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1332
  • Hi Tech, Low Life
Vs: Volvo s40 2.0 löysät vaihteet
« Vastaus #1 : 26.11.2017, 22:09:27 »
Rellun lootaanha saa kun ne on vivustolla irtona puslia vaihteensiirtomekanismiin. Joku tai jotkut noista antautunut varmaankin.
Volvo S40 2.0T (0,65bar)  -00
Saab 9-5 Aero sedan man -03 biopoweroitu stg2
Emännällä Volvo S60 T5 aut  -01
Imatralla apuja saa icarsoft vol2 Volvo/Saab obd-lukijalla

Poissa TunturiPappa

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 212
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo s40 2.0 löysät vaihteet
« Vastaus #2 : 25.02.2018, 08:54:13 »
Motonetissä maksoi kympin tuo sarja. Runsaan rasvan kanssa kokoon niin kestää taas. Itse laitoin silikonirasvaan.
Nivelen teräsholkkeja lyhensin hiukan sorvissa, niin tuli timmi. Motonetin sarja oli kai vähän sinne päin.
Myös vivuston säätöä joutui hiukan kiertämään että alkoi pakkilukko toimia.
740 -84 B19E     "aukki-volvo"
V70 -97 D5252T "vanha-bertta"
V70 -00 B5244   "neesi"

Poissa Mikey_Rotten

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 215
Vs: Volvo s40 2.0 löysät vaihteet
« Vastaus #3 : 26.02.2018, 21:55:28 »
Jep. 10e hinta työlle + rasvat. Puolisen tuntia menee puslien vaihdossa ja taas mennään.
ps eivät ole paskoja nämä rellun M3P ja M5P.
S40 -01 1.8     S40 -96 1.8     V40 -97 1.8

Poissa Kovalchuck33

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2329
Vs: Volvo s40 2.0 löysät vaihteet
« Vastaus #4 : 26.02.2018, 22:31:56 »
Eihän nuo rellun laatikot ole läheskään yhtä kestäviä kuin Volvon tekemät X40 sarjan laatikot. 400-sarjan laatikoissakin, mitkä ovat kai vähän sukua noillekin on vikana sellainenkin, että toisen vetoakselin neulalaakerista karkaa neulat tasauspyörästöön vanhetessaan ja rikkoo laatikon, samoin kepin puslat kuluu useasti. Näissä X40 vakiovika oli löystyvä 5-vaihteen akselin mutteri tuossa M5P laatikossa, jolloin ei mene välttämättä vaihteet enää päälle.

ei tuo kaikkein paraskaan loota taida olla...

 

Futurez  Kulkukoira