Elekma  Autoracing

Sopiva jakaja B20 Historic koneeseen

  • 18 Vastauksia
  • 5916 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jokotai

  • VRCF Ry jäsen 2023
  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 132
  • www.vrcf.fi
Vs: Sopiva jakaja B20 Historic koneeseen
« Vastaus #15 : 18.02.2018, 00:56:19 »
Mistähän niitä todisteita löytyisi? Nuo F ja GR -ikäluokat koskevat vain 1- ja 2-paikkaisia rata-autoja.

Poissa Ralli B 20

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 71
  • www.vrcf.fi
Vs: Sopiva jakaja B20 Historic koneeseen
« Vastaus #16 : 18.02.2018, 01:48:23 »
Mistähän niitä todisteita löytyisi? Nuo F ja GR -ikäluokat koskevat vain 1- ja 2-paikkaisia rata-autoja.

Kuinkas monelle kilpuri pitäisi saada rekisteröityä.... ja missä sanotaan että koskee vain ja ainoastaan rata autoja?
Aika erikoista on jos joku hullu laittaa moottoriin nokka ja kampiakselin pyörimään samaan suuntaan!

Poissa jokotai

  • VRCF Ry jäsen 2023
  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 132
  • www.vrcf.fi
Vs: Sopiva jakaja B20 Historic koneeseen
« Vastaus #17 : 18.02.2018, 19:25:36 »
Kahdellehan tämä on tekeillä, mutta luokitellaan ns. vakioautojen kategoriaan. Saattaa tosin olla, että olen ymmärtänyt nuo FIA:n säännöt osittain väärin.
Todistamiskysymys jää silti auki, olipa nuo luokat sitten mitä tahansa.

Poissa jokotai

  • VRCF Ry jäsen 2023
  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 132
  • www.vrcf.fi
Vs: Sopiva jakaja B20 Historic koneeseen
« Vastaus #18 : 19.02.2018, 18:40:01 »
Kysäisin piruuttaan Rafulta ja Sappiselta asiaa ja vastaus on: "G2 ryhmä 2:ssa saat käyttää perusmallista kärjetöntä sytytystä opto- tai magneettianturilla. Tällaisia on mm. Crane/FAST XR700 ja XR3000."
Eli, Ralli B20 - olit oikeassa. 8)

 

Samppasport  Futurez