Eilen käytin turbon irti ja putsailin johdinsiivet ja muut vnt romppeet. Ei olleet kauheen karstasia, mutta siivet oli hangannu pakopesään pienet rannut, samaten, kun se siipiä käyttävän renkaan ohjurit. Keskiön pakopuolen laippa oli aika paksussa ruosteessa niin sen hioin puhtaaksi. Illa ennen kasauta vetäsin vielä johdinsiiville kunnon crc annoksen ja löin rumut nippuun. Tänään aamulla nappailin auton läjään ja koeajolla käydessä ei ennään nostanut ahtoja mittarin mukaan yli 1.5bar. Tosin jatkuvasa vedätyksessä ahdot pysyy kokoajan 1.5bar. Alle 2500 kierroksilla auto tuntuu nyt pikusen laiskalta, voi tosin johtua siitä, että ennen ahdot oli jo 2000rpm:ssä 2bar. Myös 3500rpm:n jälkeen tuntuu pieni puutuminen.
Myös pieni "kohahdus" paikallaan polkiessa kuulu yhä, mutta muuten tuntuu remontti onnistuneen. Kesän ainaan koittaa ehtiä jostain halpa purkuahdin ja koittaa sitä paikoilleen.