Käyttöauto kävi Parolan W-dynossa.
-B230fk öljysumuilla ja vahvoilla kangilla
-vakio 530 hattu M-nokalla
-MS1 v2.2, VAG 106b, bosch 630cc sumut
-mitsun 15g 7 pesällä, uuden mallinen vakiosarja, bilteman bleedi ja hukkiksen kellosta ei mitään käsitystä mistä kotoisin
-550x350x75 cooleri, lämpösällä puolella 3¨ ja kylmällä puolella 2,5¨ ahtoputki
- 3¨ ränni kahdella läpivirtaavalla vaimentimella
194,8hv/5114rpm@0,8bar
306,1nm/3477rpm@0,75bar
Lappua en saa tähän liitettyä, kun ei ole käytössä mitään pilvipalvelua. Vääntöä löytyy yli 250nm 2300rpm eteenpäin.
Seuraavaksi hommaillaan jäykempi hukkiksen kello ja vaihdetaan nokka-akseli A:han. Ahtopainetta ei saatu ylemmäs kun portti hiipi auki. Nokka-akseli vaihtuu koska selkeästi ilmaa ei enään kulje koneeseen 4600rpm jälkeen.