KL-varaosat  Race.fi

ruostereikien korjaus (lasikuitu vs. pelti)

  • 32 Vastauksia
  • 29340 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Mursu

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1174
  • Näyttää siltä että ei hyvältä näytä
ruostereikien korjaus (lasikuitu vs. pelti)
« : 26.05.2011, 21:35:20 »
tulin tos miettineeksi että saakohan ruostereikiä korjata lasikuidulla kun ei oo minkäänlaista mahdollisuutta hitsata saatika taitoa :D
-
amiksen aikoohin ylemmänluokan oppilas kuidutti dx corollansa takaluukun ruostereijät umpeen ja sai viälä leiman O.o

Poissa la_bot

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 389
  • kaiken maailman rakkoreita
Vs: ruostereikien korjaus (lasikuitu vs. pelti)
« Vastaus #1 : 26.05.2011, 22:19:31 »
tietääkseni ei saa ainakaan kantavia rakenteita ::)  joskus itsekkin jopa niitä kantavia rakenteita "korjannut" lasikuidulla.. mm.. ensimmäisestä corollasta  :D  ja hiukan myös sierra vainaata.. jotka sitten katsastin myös kuitu paikoilla eikä mitään huomannut kun veti massat päälle.  volvoihin en ole viitsinyt :)


edit:  En kuitenkaan suosittele kuiduttamaan, koska se on sitten seuraavan kerran läpi tullessaan entistä pahempi, ja sit jos vielä vetää kittiä ni kohta ei oo muuta jäljellä kun kittiä  :2funny:  tästä hyvä esimerkki kun korollasta repes pikku leikkimisen jälkeen joskus 3 vuotta sitten takatukivarsi pohjasta irti  :2funny:
« Viimeksi muokattu: 26.05.2011, 22:24:57 kirjoittanut la_bot »
talvirussausta http://vimeo.com/18816205
ex:745 -92, 745 -87 tic, 340 -89,244 -74
nykyiset: 240 -88, 242 -82 turbo, 745 tic -86

Poissa Mursu

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1174
  • Näyttää siltä että ei hyvältä näytä
Vs: ruostereikien korjaus (lasikuitu vs. pelti)
« Vastaus #2 : 26.05.2011, 22:20:37 »
lähinnä kaaria ja sellasia kohtia

Poissa AtAi

  • Kiimainen Wiima
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2432
  • SVK #1927, mitäs sitten?
Vs: ruostereikien korjaus (lasikuitu vs. pelti)
« Vastaus #3 : 26.05.2011, 22:23:54 »
lähinnä kaaria ja sellasia kohtia
Pintapeltejä saa.

pohjapeltejä, palkkeja yms ei saa.
242 V8 1983 - S80 D5 - 142 GL - 145 2.5tdi (s)Express - 740 aut.

"I'd rather lose by a mile because i built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book"

Poissa HTK

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 597
  • www.vrcf.fi
Vs: ruostereikien korjaus (lasikuitu vs. pelti)
« Vastaus #4 : 04.06.2011, 22:40:08 »
Periaatteessahan sitä ei pintapelleissä mikään estä, mutta kun sellainen pommi joskus osuu kohdalle ja alkaa palat irtoamaan, niin tuon touhun kiroaa hyvin nopeasti...  >:(

Poissa The_OttoB

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2388
  • www.vrcf.fi
Vs: ruostereikien korjaus (lasikuitu vs. pelti)
« Vastaus #5 : 04.06.2011, 22:57:24 »
Ziisus monkey
1000 LH-miestä puhuu autonsa lastuttamisesta ja niistä 100 saa ostettua lastun. 10 polttaa omansa. Vain yksi on nopein. Kaksitoista.

Poissa Mursu

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1174
  • Näyttää siltä että ei hyvältä näytä

Poissa tomimikael

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 982
  • En gång IFK, alltid IFK
Vs: ruostereikien korjaus (lasikuitu vs. pelti)
« Vastaus #7 : 05.06.2011, 00:26:35 »
Tämä on kai joku provo... :idiot2: Pelti on metallia, sitä korjataa liittämällä siihen metallisia osia hitsaamalla. Lasikuitu kuuluu veneisiin, tai ei oikeastaan enää niihinkään.

Poissa Mursu

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1174
  • Näyttää siltä että ei hyvältä näytä
Vs: ruostereikien korjaus (lasikuitu vs. pelti)
« Vastaus #8 : 06.06.2011, 12:11:41 »
Tämä on kai joku provo... :idiot2: Pelti on metallia, sitä korjataa liittämällä siihen metallisia osia hitsaamalla. Lasikuitu kuuluu veneisiin, tai ei oikeastaan enää niihinkään.
mutta jos ei oo hitsaus mahdollisuutta niin peltiä saa toiseen peltiin kiinni ainoastaan liimaamalla ja se ei varmaa oo paras ratkaasu :D

Poissa TOK

  • Hallituksen jäsen - Rahastonhoitaja - Prinssi Rohkea
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 8904
  • Kartanoita kartano täynnä
Vs: ruostereikien korjaus (lasikuitu vs. pelti)
« Vastaus #9 : 06.06.2011, 12:13:44 »
mutta jos ei oo hitsaus mahdollisuutta niin

viedään johonkin missä on.

Poissa TVS

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4870
  • Kontinuerlich jetronic
Vs: ruostereikien korjaus (lasikuitu vs. pelti)
« Vastaus #10 : 06.06.2011, 12:16:57 »
Topicin pitäisi kaiketi olla "Ruostereikien korjaus vai piilotus"?
LH 2.4 säätöä Tre-orivesi-mänttä-seudulla. YV jos tarvitset säätöapua.

Poissa Make

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1678
  • Volvo - Luxury car for people who think
Vs: ruostereikien korjaus (lasikuitu vs. pelti)
« Vastaus #11 : 06.06.2011, 12:20:39 »
mutta jos ei oo hitsaus mahdollisuutta niin peltiä saa toiseen peltiin kiinni ainoastaan liimaamalla ja se ei varmaa oo paras ratkaasu :D
Se on itseasiassa hyvä ratkaisu. Kunnon kori liimaa ja puhtaat pinnat niin lujempi se on kuin hitsaamalla.
BMW 530e xDrive
BMW 335i E93

Poissa Pyssy

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 352
  • :p
    • Oldsmobile Club of Finland ry.
Vs: ruostereikien korjaus (lasikuitu vs. pelti)
« Vastaus #12 : 06.06.2011, 15:22:29 »
Työkaveri korjasi Lincolninsa kuskin oven lasikuidulla.  Ovessa on enemmän elektroniikkaa kuin minun koko pikku-Volvossa.  Kukaan ei uskaltanut sähköllä hitsata, eikä ovea viitsitty purkaa.  Kaasulla hitsaamista varten olisi pitänyt purkaa melkein yhtä perusteellisesti.
Etuvetoiset ei ole Volvoja
Nelitahtiset ei ole Saabeja
Vesijäähdytteiset ei ole Porscheja
Alle 11-sylinteriset ei ole Ferrareja

Volvo TDI

  • Vieras
Vs: ruostereikien korjaus (lasikuitu vs. pelti)
« Vastaus #13 : 06.06.2011, 15:36:25 »
Unohtuko että joissain autoissa on tehtaalla liimattu peltilokasuojat kiinni peltikoriin.

Poissa TOK

  • Hallituksen jäsen - Rahastonhoitaja - Prinssi Rohkea
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 8904
  • Kartanoita kartano täynnä
Vs: ruostereikien korjaus (lasikuitu vs. pelti)
« Vastaus #14 : 06.06.2011, 15:42:33 »
Onhan 700-sarjan Volvonkin kori pitkälle koottu korikitillä, mutta en silti lähtisi keskellä rautaa olevaa reikää paikkaamaan millään muulla kuin uudella raudalla.

 

Autoracing  KL-varaosat